Семејниот гигант „Mars“, чии брендови ги вклучуваат „M&M’s“ и „Snickers“, објави во средата дека го купува производителот на грицки и чипсови „Pringles Kellanova“ во зделка вредна речиси 36 милијарди долари, што го прави најголемиот во пакуваната прехранбена индустрија.
„Mars“ ќе плати 83,50 долари по акција во целосно готовински договор за „Kellanova“, 33% над цената на затворањето на компанијата на 2-ри август, „Reuters“ првпат да објави дека „Mars“ истражува таков договор.
Акциите на компанијата се зголемија за 8% до 80,45 долари во претпазарното тргување.
Договорот за „Kellanova“ доаѓа кога растот на продажбата на американските компании за пакувана храна, вклучувајќи ги „Kraft Heinz“, „Mondelez“ и „Hershey“, добива удар бидејќи клиентите со ограничени пари бараат поевтини брендови со приватни етикети наместо производи со повисоки цени на големите брендови.
Тоа предизвика склучување договори во секторот за пакувана храна, бидејќи компаниите се обидуваат да се зголемат за да се заштитат од влијанието на инфлацијата на цените и лековите за губење на тежината кои ја погодуваат побарувачката.
Договорот го заменува купувањето на „Wrigley“ од 23 милијарди долари од „Mars“ во 2008-ма година и ќе ги стави под еден покрив популарните брендови како што се чоколадните шипки на „Mars“, „Twix“, „Bounty“ и „Milky Way“ и замрзнатите вафли „Pop-Tarts“ и „Eggo“ на „Kellanova“.
Аквизицијата не се очекува да се соочи со антимонополски пречки поради ограниченото преклопување помеѓу понудите на двете компании, изјавија правни експерти за „Reuters“.
„Kellanova“, која беше отфрлена од „WK Kellogg“ минатиот октомври, се обложува на солена храна во САД и на глобално ниво, а исто така продава житарки надвор од Северна Америка. „WK Kellogg“ остана со северноамериканскиот бизнис со житарки на „Kellogg“, оригиналната матична компанија.