Aristocrat Interactive е регулиран онлајн бизнис за игри со вистински пари (RMG) на Aristocrat Leisure Limited (ASX:ALL) и е формиран во 2024 година кога се здружија бизнисите Anaxi и NeoGames (Anaxi, NeoGames, Aspire Global, BtoBet и Pariplay). Бизнисот е водечки во индустријата за содржини и технолошки решенија за онлајн RMG, со понуда на целосна услуга која вклучува содржина, сопственички технолошки платформи и низа услуги со додадена вредност во iLottery, iGaming и онлајн спортско обложување (OSB).
Aristocrat Leisure Limited – водечка компанија за создавање на игри вработува на 6 позиции
News
-
НАСА: Населба во Калифорнија се поместува сѐ поблиску до Тихиот Океан
Свлечиштето се прошири и забрза минатото лето, привлекувајќи внимание на населената област којашто не се движела во историјата… Таа брзина е повеќе од доволна за да ги доведе човечкиот живот и инфраструктурата во опасност, изјави Хендвергер.
-
Од Лондон до Њујорк повторно за 3 часа? Се враќаат суперсоничните патнички авиони
Развојот на суперсонични авиони започна во средината на ХХ век и до 70-тите имавме суперсонични патнички авиони.
-
Истражувањe: Повеќе од 60 проценти од работниците веруваат дека работата е извор на стрес
Според истражувањето спроведено од истражувачкиот центар Толуна, 61 отсто од испитаниците веруваат дека работата е извор на стрес, додека 22 отсто сметаат дека нивната професионална активност негативно влијае на нивното ментално здравје.
-
Прво опомени, па глоби: „Безбеден град“ целосно активиран во 2026 година!
Проектот „Безбеден град“ ќе биде целосно активиран следната година. Планирано е за првите шест месеци да има период на адаптација, при што граѓаните ќе добиваат само опомени за првични прекршоци, а не казни. Оние со странски регистарски таблички веднаш ќе бидат казнувани за непочитување на сообраќајните правила.
-
ЈАМНИЦА - најголемиот хрватски производител на минерални води и безалкохолни пијалаци вработува кандидати од Македонија!
Јамница е најголемиот хрватски производител на минерални води и безалкохолни пијалоци со традиција долга повеќе од 190 години. Преку внимателни инвестиции во модернизација, развој и нови технологии, менаџментот на компанијата ја донесе Јамница на позицијата на еден од најмодерните европски производители на минерални води и безалкохолни пијалоци, со вкупно годишно производство од повеќе од 500 милиони литри, што не прави најголемиот производител во Југоисточна Европа.