
Многу светски познати туристички атракции, иако често се на листата со задолжителни дестинации за посетителите, ги оставаат луѓето разочарани. Новото истражување на Radical Storage, кое ги анализира прегледите на патниците, покажа дека петте најразочарувачки атракции во 2025 година се наоѓаат во Европа.
Кога ги истражуваме најпознатите туристички атракции на нашите патувања, честопати завршуваме разочарани бидејќи не се такви какви што се претставени во медиумите или воопшто не можеме да ги доживееме на вистински начин поради огромната гужва. Така, најразочарувачката атракција на светот е во Велика Британија – тематскиот парк Алтон Тауерс, направен по моделот на Дизниленд и се простира на 910 хектари. И покрај тоа што е најголемиот забавен парк во земјата, истражувањата покажуваат дека речиси половина од прегледите содржат негативни коментари. Најчестите поплаки се однесуваат на лоша вредност за парите, нетранспарентни информации за билетите и прескапи додатоци како храна и пијалоци. Особено забележлива е лошата поддршка на корисниците, која често ја засенува самата содржина.
Термалните бањи Széchenyi Spa во Будимпешта, најголемиот медицински спа центар во Европа, привлекува туристи од 1913 година. Сепак, над една третина од посетителите изразуваат незадоволство, особено поради гужвите и тешката пристапност. Овие бањи се рангирани на третото место во категоријата пренатрупаност, со речиси четири пати поголем број поплаки од просекот.
Паркот Сиам во Тенерифе, најголемиот воден парк во Европа, го отвори принцезата Маха Чакри Сириндхорн од Тајланд во 2007 година. Иако ја носи титулата „најдобар воден парк во светот“, многу посетители не се задоволни од искуството. Најчесто споменуваните проблеми се непријателските прашања за персоналот и пристапноста. Некои посетители се пожалија на посрамотување поради нивната тежина и недостаток на пристапност за лицата со посебни потреби. Речиси една третина од прегледите содржат негативни коментари, според Euronews.
Гастрономскиот рај Time Out Market Lisboa во Лисабон, отворен во 2014 година, брзо стекна светска слава, но со него дојдоа и проблеми. Над 25% од прегледите се негативни, а главните проблеми се огромните гужви и ограничениот пристап. Со дури 18,4% поплаки за пренатрупаност, Time Out Market Lisboa го држи неславното прво место во оваа категорија.
Фонтаната ди Треви во Рим, еден од најпознатите барокни споменици во светот, редовно се појавува во филмови како „Долче вита“ и „Римски одмор“. Секоја година туристите фрлаат околу милион евра во оваа фонтана, верувајќи дека тоа ќе им обезбеди враќање во Рим. Меѓутоа, ако планирате да фрлите паричка, подгответе се за гужва. По Time Out Market Lisbon, оваа атракција е на второ место по бројот на поплаки за пренатрупаност. Секој четврти преглед содржи негативни коментари, а затворањето за реновирање во 2024 година дополнително го влоши искуството на посетителите.
Иако овие атракции се меѓу најпознатите во светот, реалноста понекогаш не ги исполнува очекувањата. Прекумерната гужва, лошата услуга и прескапите цени можат да го уништат туристичкото искуство. Ако планирате посета на некое од овие места, размислете за алтернативни датуми и бидете подготвени за потенцијални разочарувања.
Извор: inovativnost.mk