Размислувате за сопствен бизнис? Еве од каде да започнете:
Започнување на мал бизнис е масивен, но наградувачки потфат. Дел од започнувањето на малиот бизнис е вршење работи на начин што ви е добро осмислен, но исто така може да ви бидат од корист и неколку совети.
Разгледајте ги овие совети за основање на сопствена компанија и употребете ги:
- Препознајте ги вашите јаки и слаби страни
Секој сопственик на мал бизнис има одредени вештини, способности, знаење и искуство што им дава предност кога ќе дојде време да изградат бизнис и да започнат да го работат. Сепак, ниту еден сопственик на мал бизнис не е толку вешт што може да биде експерт во секој процес поврзан со развој на нова компанија.
Иако ќе мора да носите многу различни “капи” , особено за време на најраните фази на бизнисот, не ставајте премногу товар на себе премногу долго или очекувајте да нуркате во многу комплицирана задача без претходна обука. Развијте силно разбирање за вашите вештини и слабости за да знаете каде најдобро да го насочите вашето внимание.
Не плашете се да научите како да се справите со новите одговорности и обемот на работа - тоа е суштински услов за растечки мали бизниси. Исто така, не треба да избегнувате да работите со деловни партнери, членови на семејството, вработени, независни изведувачи и други за да ги решите главните потреби и да бидете сигурни дека успешно се справуваат со важните проблеми.
- Започнете со едноставен деловен план и растејте го по потреба
Една од првите работи што треба да ги направите како сопственик на мал бизнис е да развиете деловен план. Од витално значење е да го развиете овој суштински документ за да управувате со идната работа и да се сметате за одговорни, но исто така е важно да не одите премногу длабоко во раните фази на развивање на вашиот концепт. Соработникот на ABC News, Тори Џонснсон, рече дека едноставниот деловен план е често најдобриот пристап кога сте во почетните фази на развој на вашата организација.
Пократок план, околу една страница или 500-600 зборови, може да ви даде насока без да бара од вас да одговорите на прашања што нема да бидат презентирани решенија се додека не се појават подоцна. Johnонсон предложи да се фокусирате на вашите производи или услуги, целниот пазар и клиентите, основните цени и трошоците и работата што е потребна за да се претвори концептот во реалност.
Како што напредува работата и вашата идеја се приближува до реалното работење, можете да го проширите вашиот деловен план. Со текот на времето, вклучете попрецизни проценки, реални трошоци, подолготрајни проекции, изјава за мисија, резиме на компанијата и други елементи што обично се гледаат во целосно развиените документи.
- Фокусирајте се на нешто за што имате страст
Да имате страст за нешто, не мора да значи дека тоа е вашата омилена активност на сите времиња или вид на деловна активност. Тоа значи дека нема брзо да се заморите од водење таков вид бизнис, дека деловите од него ве привлекуваат и, идеално, можете да користите некоја комбинација на постоечко знаење или вештини поврзани со делови или целата работа во ваша корист.
Пронаоѓање на постоечка потреба и насочување кон тоа е главен елемент за започнување успешен мал бизнис, без разлика дали тоа е обезбедување сметководствени услуги на други компании или формирање пекара. Спарувањето на таа потреба со нешто што ве возбудува, интересира и мотивира, може да доведе до значителен развој и враќање.
Овој совет е релативно основен и најкорисен кога се одлучува со каков вид на деловна активност да се започне, наспроти добивање на специфичен концепт од теренот. Рано фокусирајте се на вашата страст и спарете ја со силен деловен план за да си ги дадете најголемите шанси да создадете трајна и популарна организација.
4. Разберете ги целните клиенти и постојниот пазар
Можно е да се развие одличен деловен концепт и да се распореди во погрешна област. Затоа е важно да ја разберете областа во која сакате да го започнете вашиот мал бизнис, како и вашите целни клиенти. Идејата што би можела да се развие многу добро во голема густо населена област, едноставно може да не го добие потребниот сообраќај за нозе или бројот на клиенти што му се потребни во област со помалку жители.
Проценка на пазарот за вашите производи или услуги, барање на присуство на потенцијални конкуренти и спроведување проценка за тоа како хипотетички ќе се претстави вашиот бизнис, сето тоа може да ја придвижи вашата идеја во вистинската насока.
Можете исто така да барате идеи и насоки кон конкурентите и сличните бизниси, иако индиректно. Посета на нивните продавници, разгледување на нивните веб-страници и материјали за маркетинг и други иницијативи за собирање интелигенција може да ви помогнат да пополните парчиња од сложувалката.
5. Не плашете се да побарате помош
Дури и кога бизнисот е на добар пат, неочекувани проблеми и шанси за раст и подобрување можат брзо да се појават. Решавањето на овие проблеми и можности е клучно за долгорочната стабилност и просперитет. Како сопственик на мал бизнис, не треба да се плашите да побарате алтернативно финансирање на бизнис во форма на заем за мал бизнис од Националното финансирање. Нашиот брз и лесен процес на апликација може да му даде на вашиот бизнис брза одлука и потребни средства за само неколку дена.