Брендот Coca Cola може повторно да почне да користи стаклени шишиња за повеќекратна употреба – како обид да се спротивстави на инфлацијата, објави „Ројтерс“.
Американската компанија предупреди дека побарувачката на потрошувачите може да забави бидејќи инфлацијата не покажува знаци на ладење. Планира да понуди подостапни и стаклени шишиња кои можат повторно да се полнат на пазарите кои се соочуваат со најтешки зголемувања на цените.
Засега, сепак, побарувачката за газирани пијалоци и друга пакувана храна останува силна, и покрај зголемувањето на цените како резултат на повисоките трошоци за производствените материјали, од алуминиумски конзерви до шеќер, работна сила и транспорт.
Извршниот директор на „Кока кола“, Џејмс Квинси, рече дека отпорноста на побарувачката нема да трае вечно и дека цените на суровините ќе почнат да влијаат на потрошувачката во блиска иднина. За да се подготви за очекуваниот пад на куповната моќ на потрошувачите, од „Кока кола“ соопштија дека ќе ја прошири дистрибуцијата на поевтини стаклени шишиња за да ги врати или повторно да ги наполни пазарите во развој во Латинска Америка и Африка.
Компанијата ќе експериментира и со повратни шишиња во југозападните региони на САД.
Нето приходот на „Кока кола“ се зголеми за 16 отсто на 10,5 милијарди долари во првиот квартал од оваа година, а нејзините акции пораснаа за 11,4 отсто од почетокот на годината. Суспензијата на работењето во Русија ќе влијае на годишната заработка за 4 центи по акција и на годишната нето добивка за околу 1-2 проценти.