Имате ли ангажирани вработени?
Отказот во главите на вработените не се случува преку ноќ. Тоа е долгорочен процес кој се случува откако вработените ќе ја изгубат мотивацијата и желбата за работа, кога веќе не се ангажирани. Тогаш, свесно или несвесно, прибегнуваат кон „тивок отказ“ - се појавуваат на работа и го прават минимумот од она што треба да го направат и ништо повеќе.
Имате ли и вие „спијачи“ во вашата компанија - оние вработени кои некогаш ги влечеа сите конци и даваа се од себе, а сега никаде не ги слушате и не ги гледате, иако секојдневно доаѓаат на работа и коректно си ја вршат работата?
Колкав процент од вработените во вашата компанија можете да ги наречете ангажирани и дали сте сигурни дека оваа ваша проценка е точна? Проверете го ова со новиот циклус на Истражувања на задоволство на вработените!
Со алатката Pulser, преку Истражување на задоволство на вработените, поддржана од порталот Vrabotuvanje.com, дознајте колку вашите вработени се задоволни од сегментите како што се организацијата на работата, меѓучовечките односи, корпоративната комуникација. Ова истражување е исто така одлична можност да ја истражите нивната лојалност и степен на ангажираност.
Користете ја алатката Pulser за да ја зголемите:
- Ангажираноста на вашите вработени
- ефикасноста и деловната успешност
- лојалноста на вработените
- атрактивност на брендот - employer branding
Извештаите на Pulser ви даваат увид во:
- ESI - индекс на задоволство на вработените
- eNPS - мерење на лојалноста на вработените
- ангажираност
- 9 категории на задоволство
Дознајте сè за Истражувањето на задоволство на вработените на https://pulser.mk/