Филмот за популарната Барби заработи повеќе од 356,3 милиони долари на светскиот бокс офис само една недела по премиерата.
Компанијата што го произведува, Mattel, искористи повеќе од сто партнерства со брендови и интензивен маркетинг, позиционирајќи го филмот како културен настан на годината, но сепак... дали сето ова ќе им се исплати?
Производителот на играчки објави дека продажбата во вториот квартал паднала за 12% во споредба со пред една година. Треба да се напомене дека кварталот заврши на 30 јуни, неколку недели пред прикажувањето на филмот. И покрај ова, компанијата ја задржа својата финансиска перспектива за годината.
Инон Кројц, извршен директор на компанијата Mattel, во интервју за Wall Street Journal изјави дека ефектот на филмот ќе дојде до израз дури во наредниот период. „Ова не е само еднократно.“
Познато е дека компанијата најверојатно ќе заработи скромна сума пари од такси за производство и лиценцирање, но „нема да се помрдне“ кога станува збор за крајната линија, според аналитичарите.
Она што не е во прилог на компанијата е заминувањето на главниот оперативен директор Ричард Диксон, кој заминува во Гап. Диксон помогна да се подмлади брендот Барби и го предводеше повторното лансирање на куклата во 2016 година за да вклучи повеќе типови на тело и тонови на кожа.
Мател универзум
Идејата на Мател е да направи нешто слично на сериите на Марвел, како конкурентските производители на играчки Хасбро и Лего кои соработуваа со студија за да продуцираат долгометражни филмови во кината.
Претходно овој месец, Кројз изјави за Би-Би-Си дека има за цел да создаде „универзум на Мател“ кој ќе го имитира успехот на Марвел.
Mattel Films, основана во 2018 година, сега има уште 14 филмови во нафтоводот со своите брендови, вклучувајќи и еден за автомобилите на Hot Wheels, играта Uno и виолетовиот диносаурус Барни.
Првата Барби беше лансирана во 1959 година и сè уште е најпродаваниот бренд на Mattel, со приходи од повеќе од 1,5 милијарди долари годишно.
Пред Барби, куклите најчесто имале облик на бебиња, за децата да си играат со нив во улога на „родители“. Сепак, Барбиките ги охрабруваа децата да ја замислат својата иднина преку кукли.