Во дисконтите и супермаркетите ништо не е случајно. Маркетинг експертите користат различни трикови за да ги поттикнат купувачите да купат повеќе. Не е случајност што поголемиот дел од количките за пазарење имаат наклон за наведнување.
Сигурно сте забележале кога ќе влезете во супермаркет или дисконт: количките за пазарење речиси секогаш се под агол така што предниот дел е повисок од рачката. Ова не е случајно, туку има конкретна причина. Зад ова се крие суптилен трик што настојува да ги поттикне купувачите да наполнат повеќе производи, купувајќи повеќе и на крајот зголемувајќи ја продажбата.
Перцепција на изобилство
Додека купувате, ја туркате количката пред себе, гледајќи напред или настрана. Поради наклонот, производите што веќе сте ги купиле се лизгаат кон вас и остануваат на најниското место. Овој ефект ги прави производите да исчезнат од вашето реално видно поле или да изгледаат многу помали. Кога се гледа од предниот дел, наклонот на количката ја прави да изгледа поголема и пространа.
Ако количката е релативно празна, може да се создаде чувство дека ви се потребни повеќе производи за да ја наполните, достигнувајќи чувство на задоволство и исполнетост. Оваа перцепција на крајот доведува до тоа купувачите да купуваат повеќе производи отколку што првично планирале.
Извор: blic.rs