
Откриени се плановите за супербрза железничка мрежа наречена „Метро за Европа“ која може целосно да го промени начинот на кој патуваме низ континентот. Користењето на овие возови во стилот на метро значително ќе го скрати времето на патување до главните европски дестинации и ќе овозможи полетување од британските градови - Лондон, Ливерпул, Глазгов и Белфаст.
Концептот на супербрза железничка мрежа, планот Старлајн, беше замислен од 21 Европа, нов тинк-тенк со седиште во Данска.
„Планот Starline – неговата визија, истражување и оркестрација – беше развиен од 21. Европа. Работиме со најпаметните европски умови за да дизајнираме планови кои поттикнуваат разговор и инспирираат оптимизам за следното поглавје на континентот. Планот е дизајниран во соработка со Bakken & Bæck, технолошки дизајн студио специјализирано за дигитални производи, идентитет на бренд и канцеларија ориентирана кон иднината во партнерство со Culte Commun во Париз за дизајнот, Starline Plan се заснова на стручни сознанија за мобилноста, инфраструктурата и европската политика, осигурувајќи дека е одржлива рамка, а не само визија“, се наведува на веб-страницата на компанијата.
Овој проект е претставен како иновативно решение за подобрување на железничкиот транспорт низ Европа, но други информации и детали за точната локација или настан каде за прв пат беше претставен концептот се уште не се достапни.
Поврзување на европските земји
Компанијата во својот проект Starline ветува брзина на возот до 400 километри на час, со неверојатно намалување на времето на патување – од Хелсинки до Берлин, на пример, за само три часа, додека денес оваа рута трае цел ден. Слично на тоа, патувањето меѓу Киев и Берлин, кое традиционално е ноќно патување, би станало „беспрекорна врска“.
Планот предвидува поврзување на сите европски земји, вклучувајќи ги Велика Британија и Ирска, и секоја европска земја да има барем една станица, а мрежата да ги покрива сите делови на Европа, од Португалија до Турција и Украина.
Железничките станици на оваа нова мрежа би биле културни центри и би биле лоцирани надвор од центрите на градовите. Овие станици, според планот, ќе бидат активни јавни простори со културни содржини, плоштади и настани, со што ќе станат дестинации сами по себе.
Визуелниот идентитет на мрежата би се потпирал на сината боја, инспирирана од логото на Европската Унија, за да го нагласи европскиот карактер на овој транспортен проект. Целта е сините возови да станат препознатливи симболи, како црвените двокатни автобуси во Лондон или жолтите такси во Њујорк.
Извор: faktor.mk