Тие генерално очекуваат членовите на нивниот тим да бидат врвни изведувачи со леснотија, совршено мотивирани и секогаш расположени. Во исто време, тие често одат низ ходниците на деловната зграда видливо вознемирени (или лути) поради состанок, ненадејна промена или се што им се случило тој ден.
Верувајте, секој од нас е потенцијален пренесувач на добри или лоши емоции. Обрнете внимание на тоа како, како водачи и како индивидуи, влијаете на целокупната емоционална клима во која работите.
Ако очекувате од вработените да направат клиентите да се чувствуваат посебно, исклучително е важно да обрнете внимание на тоа како правите вие да се чуствуваат вработените. Ако сакате вработените да бидат креативни и иновативни (а тие не се во моментот), започнете со проверка каква атмосфера негувате во тимот и компанијата. Бидејќи, знаејќи ја невронауката на емоциите, знаеме дека климата на страв ги стеснува менталните потенцијали и го ограничува креативното размислување.
И, за крај, неколку упатства од психолог, кој својата работа ја темели на моделот на емоционална интелигенција на Генос:
- Не избегнувајте изразување емоции, тие не се менаџерска слабост.
- Научете како да управувате со сопствените и туѓите емоции и посветете се на нивното согледување.
- Бидете автентични, но изразете ги своите емоции во согласност со ситуацијата.
- Бидете пример за вашите колеги и водете предизвикувачки разговори.
- Кога донесувате одлуки, размислете за емотивните информации, на пр. како ќе се чувствуваат засегнатите страни погодени од одлуката.
Извор : https://denar.mk/