Многу клиенти не обрнуваат внимание на некои детали во продавниците што всушност можат да ги задржат во нив подолго, и со тоа поттикнуваат поголема потрошувачка. Изборот на подот, музиката и недостатокот на прозорци се некои од елементите што имаат своја цел и причина.
Првиот е фактот дека повеќето големи трговски центри и продавници немаат прозорци и часовници.
Како резултат на тоа, клиентите лесно губат време и остануваат подолго. Исто така трошат повеќе пари бидејќи колку подолго се во продавницата, толку повеќе ќе сакаат да купуваатт.
Фактот дека нема прозорци, исто така, има практична придобивка за продавниците. Имено, директната сончева светлина може да го избледи пакувањето и производите повеќе не би изгледале толку привлечно.
Следниот трик што го користат трговците на мало е да ги постават производите на таков начин што оние што се најскапи се на ниво на очите на купувачот. Производите со намалена цена се на дното на полиците, а цените се означени така што на прв поглед изгледаат попристапни отколку што навистина се.
Подови со плочки
Многу супермаркети имаат подови со плочки, бидејќи количките прават голема бучава на нив.
Овој трик е поврзан со желбата на клиентите количките да не им бидат премногу гласни, па тие се движат побавно. Како резултат на тоа, клиентот автоматски е во искушение да прегледа малку и да потроши повеќе пари за работи што можеби дури и не се на нивната листа за купување.
Музиката исто така може да влијае на расположението на клиентите, а тоа го препознале и трговците на мало.
Кога продавниците се полни и има премногу луѓе, тогаш обично се слуша енергична и брза музика. Ова треба да ги поттикне луѓето повторно брзо да ја испразнат продавницата.
Според некои истражувања, клиентите трошат повеќе со побавна музика, бидејќи тоа го забавува движењето, така што клиентите поминуваат повеќе време во продавницата.