Многумина во последно време ја напаѓаат американската компанија Теslа, што не е чудно, имајќи го предвид иритирачкиот, извинете, контроверзен стил на Илон Маск како шеф на компанијата
Ова често се случува во желбата на новите играчи на пазарот на електрични производи на четири тркала да го свртат вниманието на медиумите кон себе. Не е ни чудо кога знаеме дека најзвучното име во сегментот на автомобили батерии, за кратко време, стана Теslа, па овој бренд, сакајќи или несакајќи, стана референца за многу играчи на пазарот, а и лидерите на овие компании. често им објаснува на потенцијалните купувачи зошто изборот на моделот на нивната компанија е помудар потег од купувањето на Tesla.
Дека Tesla стана сериозен индустриски лидер сведочи и појавувањето на извршниот директор на BMW, Оливер Ципсе (Oliver Zipse), кој на конференцијата Handelsblatt испука уште една отровна стрела кон американскиот гигант, спомнувајќи го лошиот квалитет на произведените возила и проблемите со доверливоста (!?).
Судејќи според она што го пренесува Bloomberg Ципсе истакнал дека разликата помеѓу електричните автомобили со ознаки на BMW и Tesla е токму во таа област.
„Полето каде што се разликуваме се токму деловите на квалитетот и доверливоста на возилото“, рече Германецот на конференцијата организирана од споменатиот угледен медиум. „Нашите стандарди во однос на тоа како да ги задоволиме желбите на клиентит е се јасно различни.
Ципсе продолжи да зборува за тоа како растот на Теslа е условен со драстичното намалување на цените на готовите производи, по што прибегнаа Американците, и дека само споредувањето на Теslа и BMW можеби и не е баш фер.
„Не може да се каже дека Теslа е дел од премиум тимот. Тие покажуваат тенденција за силно намалување на цените на нивните производи. Тоа не би го направиле бидејќи ни е императив да издржиме“, рече тој.
Да речеме дека BMW неодамна претстави два електрични автомобили, седанот i4 и crossover iX, но „oрото“ го предводи Tesla, со драстична разлика. Додека Cipse ја раскажува приказната за несигурноста, квалитетот и непринципиелно одобрените попусти на американските гигантски возила, продажните табели и корисничките искуства велат поинаку.
Имено, BMW навистина не се прослави по квалитет и доверливост, ниту пак Tesla ги намалува драстично цените.
Имено, цените што се бараат за автомобилите на Tesla Model 3 и Model Y неодамна се зголемени, додека Consumer Reports во извештајот за 2021 година потврди дека разликата помеѓу квалитетот на BMW и Tesla е апсолутно мизерна, врз основа на анкета за задоволството на клиентите во Америка.
Ципсе очигледно не се согласува и верува дека Tesla на крајот ќе стане слаб во однос на економските параметри, со што нема да се согласи со некои други лидери во индустријата.
На пример, шефот на групацијата Volkswagen- Херберт Дис, континуирано им оддава почит на Tesla и Маск, а неодамна му се придружи и Џим Фарли, шефот на Ford.