Европејците почнуваат да ги намалуваат буџетите за патување бидејќи зголемените трошоци за домаќинствата земаат сè поголем дел од расположливиот приход, според онлајн платформата за резервации за сместување Триваго.
Податоците на платформата од ноември до јануари покажуваат дека сè повеќе луѓе претпочитаат да избираат поевтини хотели и пократки патувања, при што опциите со пониски цени добиваат повеќе кликови во споредба со истиот период во 2019 година, рече финансискиот директор на платформата Триваго, Матијас Тилман.
Во исто време, резервациите за овој квартал преку германската компанија моментално се на нивото на кое беа пред кризата предизвикана од коронавирусот да го наруши патувањето на глобално ниво, рече Тилман за време на конференцијата TMT организирана од Морган Стенли во Барселона, пишува Блумберг.
Трендовите покажуваат дека Европејците, иако стануваат свесни за трошоците, не се подготвени целосно да се откажат од патувањата и одморите.
Промените во таа насока би можеле да ги фаворизираат авиокомпаниите како што е Рајанер, кои потенцијално би забележале добивки во рецесија бидејќи потрошувачите избираат поевтини летови.
Можно е луѓето да бараат поевтини опции или да прават повеќе истражувања во обид да ги намалат трошоците како што растат цените, рече Тилман, додавајќи дека патниците ја намалуваат должината на престојот во просек за 10 проценти.
Медитеранските градови, каде сместувањето има тенденција да биде поевтино, се особено популарни, рече Тилман.
Популарни остануваат и Грција и Шпанија, додека Истанбул од првите 20 се пресели во првите пет водечки дестинации.