Кога Renault ја презеде Dacia во 1999 година, почна да се развива планот за евтин европски автомобил. Многу слично на она што Volkswagen го направи со Skoda, но подрастично, вроди со плод - Dacia развиваше автомобил што ќе се продава низ целиот свет, по што пристигна Логан. Идејата беше јасна, а станува збор за европски автомобил за помалку од 5000 евра. На крајот, границата беше надмината, но Европа доби солиден автомобил со западноевропска технологија, со цена со која ни Застава не можеше да се натпреварува.
Денес, тоа е друга приказна, но потсетува на онаа за Volkswagen и Škoda. Од Рено признаваат дека Дачија се продава со маржа од 10%, а сега сметаат дека маржата може да се зголеми за 50%. Ако маржата е 15%, повеќе пари ќе има Дачија, а со тоа и матичната компанија, која скапо ја чинеше заминувањето од Русија.
Шефот на Рено оваа недела изјави дека стратешкиот план е фино испланиран и дека Dacia ќе достигне маржа од 15% до 2030 година, што е на ниво на премиум производители како BMW и Mercedes, пишува Automotive News Europe. „Ова ќе и даде можност на Dacia да ги удвои приходите од 15 на 30 милијарди евра и да го зголеми профитот по примерок за 50 отсто“, додаде тој.
Токму затоа Dacia сака да биде поприсутна во компактниот сегмент, каде Jogger е нејзиното најсилно оружје. Компактниот SUV, Bigster, би требало да се појави во 2024 година, по што ќе следат уште два компактни модели до 2030 година.
Производството во Романија и Мароко обезбедува пониски трошоци, како и оптимизирани трошоци за дистрибуција кои се преполовени. Сепак, впечатокот е дека ќе има сѐ помалку достапни модели како Sanderо. Новиот слоган на компанијата е „вредност за парите“, а тоа не мора да значи дека треба да се оди со ниски цени.
извор: kanal5.com.mk