Еве како ги објаснија своите причини
Актуелните студии покажуваат дека таканаречената „генерација Z“ која влегува на пазарот на трудот има сосема поинакви очекувања од нивната работа. Младите луѓе родени помеѓу 1995 и околу 2000 година имаат големи барања.
Агенцијата во Хамбург повеќе не вработува практиканти од „генерацијата Z“, пишуваат германските медиуми. „Овие млади луѓе имаат ограничен капацитет за концентрација, издржливост и способност да воспостават контакт“, смета германскиот експерт.
Експертот ја гледа причината за слабоста на генерацијата, родена на крајот на милениумот, во прекумерната заштита од родителите. „Родителите ги претвораат децата во слаби луѓе“, предупредува просветниот научник.
Доаѓаат со листа на желби на интервјуто за работа
Агенциите во Хамбург се соочуваат со различни работодавачи кои повеќе не сакаат да работат со „генерацијата Z“. Фризер од Хамбург повеќе не прима чираци - поради недостаток на почит и страст. И хамбуршката старт-ап компанија „Nerdinstrusties“ исто така се воздржува од вработување на пост-милениумци.
Искуството покажа дека некои млади луѓе носат список со желби на интервју за работа. Едно од барањата е да бидат слободни во вторник и четврток бидејќи планираат да одат на јога од 17:00 часот, објави Н1.
„Работници ориентирани кон слободно време“
„Ориентацијата кон слободното време е зголемена кај младите во последните години“, вели работодавач од Хамбург. Тој ги опишува работните навики на генерацијата Z: „Ќе дојдам на работа, но ако ми стане премногу стресно, повеќе би сакал да заминам“.
Социолозите сметаат дека родителите се виновни за недостатокот на посветеност кај младите работници. Научниците одат дотаму што ја квалификуваат генерацијата Z како „генерација неспособна за живот“. „Децата кои никогаш не наидуваат на пречки не учат да работат самостојно, да издржат конфликти и тензии. Но, сите овие работи се всушност дел од здравиот развој“, вели истражувачот.
Тековните студии покажуваат: Генерацијата Z е поверојатно да биде невработена отколку несреќна на работа. Дури 56 отсто од нив, во едно истражување, изјавиле дека ќе престанат да работат доколку работата влијае на нивниот приватен живот.
Факторот на слободно време
Исто така, младите вработени бараат јасна поделба на работата и слободното време. Речиси половина од испитаниците не би се вработиле во компанија што не одговара на нивните социјални и еколошки погледи - а за 53 проценти од пост-милениумците, факторот „слободно време“ е во срцето на нивните барања за работа.
Шефот на компанијата се налутил поради младите: „Ако треба да одите на јога после шест часот, тогаш ние не можеме ништо“. Поголемите компании имаат поголема способност да си дозволат да ја исполнат оваа желба на младите работници. „Како мала компанија имате поинаква економска одговорност, треба да ги задоволите клиентите, а исто така и да работите за време на викендот“, рече шефот на компанијата од Хамбург.