За почеток, прво исчистете го снегот што се насобрал на вашиот автомобил.
Повеќето возачи не се многу среќни кога треба да возат на снег, бидејќи снежните врнежи освен што ја намалуваат видливоста, создаваат и лизгава облога на коловозот, поради што и најмала грешка може да доведе до излетување.
Исто така, за температури под нулата треба да се грижите за мразот што се формира на патот во зима, а ни густата магла не ни оди во прилог.
Во такви услови, возачите се изненадени и понекогаш премногу агресивно ја притискаат педалата на сопирачката, што доведува до блокирање на тркалата и лизгање на возилото, а често ниту ABS нема да ви помогне.
Затоа, намалете ја брзината, ставете го менувачот во пониска „брзина“ и запрете го возилото со лесен допир на сопирачката. Ова ќе спречи тркалата да се блокираат и да го активираат ABS системот.
Ненадејното вртење на воланот исто така може да биде опасно бидејќи тркалата не се држат на земјата како во нормални услови на возење, така што ненадејното вртење на воланот може да создаде негативен ефект еквивалентен на нагло сопирање.
Исто така, намалете го притисокот на педалата за гас, бидејќи освен поголема потрошувачка, лизгањето на тркалата нема да ви донесе ништо добро.
Полека отпуштете го кумплунгот и оставете го возилото да се движи полека, а потоа додавајте умерено гас и менувајте брзини со глатки движења. Во секое време, бидете исклучително фокусирани на себе, но и на другите учесници во сообраќајот.
Одржувајте безбедносно растојание поголемо отколку што мислите дека е доволно – на пример, ако го задржите растојанието на околу 20 метри за идеални услови, тогаш во снег и мраз зголемете го на најмалку 50 метри.
На нагорнина важат речиси истите правила како и за возење на сува површина. Откако ќе го запрете возилото, повлечете ја рачната сопирачка, а повторното движење почнете го на следниот начин – држете го воланот со левата рака, а со десната нежно отпуштајте ја рачната сопирачка.
Постепено отпуштајте го кумплунгот и забрзувајте, а откако возилото ќе се движи во саканата насока, целосно спуштете ја рачната сопирачка и продолжете полека да забрзувате.
Ова правило не важи за автомобили со електронска рачна сопирачка. Ќе се ослободи автоматски откако системот ќе препознае дека возилото се придвижило напред.