Euro NCAP додаде нови барања на своите тестови за 2023 година, кои вклучуваат услов за електричните прозорци и врати да работат под вода. Со оглед на зголемениот број на автомобили во производство со електрични брави за врати, Euro NCAP сега ќе бара секој автомобил што е така опремен да гарантира дека прозорците и вратите остануваат функционални кога се потопени во вода – барем за период кој се смета за доволно долг за патниците да избегаат.
Друга област каде што Euro NCAP има промени е со децата оставени во заклучени автомобили, воведувајќи ново барање автомобилите со пет ѕвезди да бидат опремени со системи за детекција на деца кои ќе го следат присуството на патници во автомобилот и ќе можат да го известат возачот или итната помош доколку родителите случајно заборават да ги „ослободат“ своите деца од возилото.
Исто така вклучена во програмата за тестирање за 2023 година е способноста на возилата да детектираат и спречат директни судири со голема брзина или судири со патишта на Т-крстосниците – и двете бараат сензори со широко видно поле и поголем опсег од оние што се инсталирани во повеќето автомобили денес.
Тестовите за избегнување судар се проширени за да го вклучат AEB при возење наназад за да открие мало дете зад автомобилот, а Euro NCAP вели дека ќе ги заштити и велосипедистите со проценка на системите на автомобилот кои го предупредуваат возачот или го забавуваат ненадејното отворање на вратата во случај на велосипедист што се приближува.
извор: 24auto.mk