Некои се подготвени да купат автомобил стар 10 години со готовина. Убедени се дека добро поминале, бидејќи е увезен од Швајцарија, а поминал само 150.000 километри, каросеријата е во добра состојба. Меѓутоа, дали купувањето користен автомобил е добра одлука, само автомеханичар знае.
„Кога ќе ја видам километражата околу 150.000 километри, првото нешто што ми паѓа на памет е дека километражата е вратена. Потоа го отвораме капачето за масло да видиме дали е фатено бело или не, капачето за вода да видиме дали има емулзија или не, ја мериме компресијата“, вели автомеханичарот Ненад Марковиќ за РТС.
Тоа може да биде само еден проблем. Документацијата може да биде различна, ако сте го купиле автомобилот од некој што не го познавате или од компанија што не го префрлила возилото на вашето име.
„Луѓето купуваат автомобил, кој е нелегален, кој е купен некаде во странство, кој се одзема кога ќе одат таму, или купуваат автомобил со променети податоци и километража, сменет мотор, број на шасија. Не можеме да решиме таква ситуација ако немаме адреса да се обратиме за „Останавте без кола и без пари“, изјави Младен Алвировиќ, уредник на емисијата САТ.
Половни автомобили во Србија и во другите балкански земји најчесто се увезуваат од Швајцарија, Германија, Белгија и други земји од Европската Унија. Ова е веќе добра препорака кога размислувате да купите автомобил. Но, цените се за 20 до 30 проценти повисоки отколку пред пандемијата. Поради се поскапите кредити во последните неколку години, граѓаните се повеќе плаќаат во готово.
„Она што е клучна е цената на автомобилот, потоа состојбата на автомобилот, до каде е возен, дали е удрен, витални делови, каков мотор и менувач има, доаѓаат и гледаат , па се мислат, па носат роднина, Кој разбира, доаѓа и гледа, ако му се допаѓа кола, купува, но ги има многу малку“, вели Борко Чаркиловиќ, кој продава увозни автомобили.
Купувањето автомобил, без разлика дали е нов или користен, не е мала работа.
Целиот текст можете да го прочитате на faktor.mk