Во последните месеци, трговците во Кукуш, мал град во северниот дел на Грција, изразуваат длабоко незадоволство поради новонастанатата пракса на локалните жители.
Сè повеќе жители од овој регион се одлучуваат да ги поминат своите викенди во шопинг во соседна Македонија, особено во Гевгелија, која е позната по своите ниски цени и разновидна понуда.
Оваа тенденција предизвикува значителни економски последици за трговците во Кукуш.
„Секој викенд, нашите улици и продавници опустуваат, додека паркинзите во Гевгелија се полнат со автомобили со грчки регистарски таблички“, изјави еден локален трговец.
Истражувањата покажуваат дека грчките потрошувачи сè повеќе се вртат кон онлајн пазарување и користење на мобилни апликации за купување.
Оваа промена во потрошувачките навики, заедно со пониските цени во Македонија, ги става трговците во Кукуш во тешка позиција.
„Ние сме загрижени за иднината на нашиот бизнис“, изјави уште еден трговец. „Ако ова продолжи, многумина од нас ќе мораат да ги затворат своите бизниси“.
Локалната власт и бизнис заедницата во Кукуш размислуваат за изнаоѓање начини како да ги задржат купувачите. Некои од предложените идеи вклучуваат создавање на поатрактивни понуди, организирање на настани за привлекување на посетители и подобрување на маркетинг стратегиите.
Сепак, сè уште не е јасно дали овие напори ќе бидат доволни за да се промени текот на потрошувачките навики, кои се чини дека се движат кон повеќе економични и практични опции надвор од границите на Грција.