„Canva“ го купува стартапот „Leonardo.ai“ кој генерира слики во вториот договор за оваа година. На овој начин компанијата го забрзува својот влез во областа на вештачката интелигенција за да се соочи со лидерот во креативниот софтвер „Adobe“, пишува „Bloomberg“.
Договорот, кој траеше околу еден месец за да се финализира, му овозможува на „Canva“ да ги интегрира моделите за генерирање видео и слики на помалата фирма во сопствените производи.
Ова е најбрзата аквизиција до сега за „Canva“, изјави за „Bloomberg News“ ко-основачот Камерон Адамс.
Тој беше затворен само неколку месеци откако најголемиот стартап во Австралија го купи софтверскиот пакет „Affinity“ популарен кај корисниците на „Mac“ на „Apple“ во зделка од повеќе стотици милиони фунти. Од компанијаа не кажуваат какво е вреднувањето на „Leonardo.ai“, а Адамс одби да открие детали.
„Canva“, која собра средства по проценка од 26 милијарди долари оваа година, е еден од најбрзо растечките развивачи на креативен софтвер и го брка лидерот на пазарот „Adobe“. „CapCut“, апликација за уредување видео од сопственикот на „TikTok“, „ByteDance“, исто така ги привлекува корисниците со брзо темпо.
Во својот најнов договор, „Canva“ го придобива тимот од 120 лица на „Leonardo.ai“, кој работи на софтвер за да им помогне на корисниците да генерираат и уредуваат слики онлајн користејќи прашања за текст. Стартапот основан во 2022-ра година е поддржан од инвеститорот на „Canva“, „BlackBird Ventures“ и собра 31 милион долари минатата година. Корисниците ја искористија нејзината платформа за да создадат повеќе од 1 милијарда слики во изминатиот месец, објави „Canva“.
Услугите на „Leonardo.ai“ се приклучуваат на растечкиот пакет на алатки за вештачка интелигенција на „Canva“, за кои компанијата се надева дека ќе привлече некои од најголемите клиенти на „Adobe“ и ќе го забрза растот на приходите.
Основана пред околу една деценија од Адамс, Клиф Обрехт и Мелани Перкинс, „Canva“ стана конкурент на „Adobe“, долго доминантниот софтверски провајдер за професионалци во оваа област. „Adobe“ неодамна додава функции за вештачка интелигенција на своите производи, но нејзините акции паднаа за повеќе од 10% во оваа година, откако договорот вреден 20 милијарди долари за купување на „Figma“ пропадна во декември.
Инвеститорите долго време гледаат на „Canva“ како кандидат за ИПО, иако компанијата не разговарала за конкретни планови да го стори тоа. Неодамна заврши секундарна продажба на акции од 2,5 милијарди долари, објави во претходно интервју ко-основачот и главен извршен директор Обрехт.
Австралискиот стартап веќе најави стекнување на осум компании, вклучувајќи ги „Affinity“, стартапот за вештачка интелигенција „Kaleido.ai“ и провајдерите на слики „Pexels“ и „Pixabay“.