„Facebook“ додава нови ефекти на камерата на „Messenger“, позајмувајќи од други производи на компанијата.
Постојат два нови режими – „Boomerang“, кој стана популарен на „Instagram“, и „Selfie“, кој се фокусира подобро на темата која ја снимате. „Messenger“ исто така додава нови „AR“ налепници и празнични филтри.
Кога ќе ја отворите камерата, ќе имате малку променет распоред. Пет начини ќе бидат достапни на дното – „Boomerang“, „Normal“, „Video“, „Text“ и „Selfie“. Распоредот е ист како и на „Facebook“ и „Instagram“. Досега, „Messenger“ покажа различни филтри и други опции.
„Messenger“ има 1,3 милијарди активни корисници месечно, што е уште повеќе од „Instagram“. „Facebook“ се обидува да ја промовира „Stories“ во „Messenger“, но досега без успех.
Новиот интерфејс со дополнителни режими ќе се одвива во фази.
извор: денар.мк