Од април следната година, најголемите шпански модни компании имаат намера да започнат со собирање фрлена облека како дел од доброволната пилот програма за управување со текстилниот отпад наречена Re-viste во согласност со регулативите на ЕУ што треба да стапат на сила во 2026 година.
Помеѓу десетте брендови кои ќе учествуваат во проектот, во кој текстилот и обувките ќе се одвојат од другиот отпад за подоцна да се користат или рециклираат, се сопствениците на Zara, H&M, Mango, Decathlon, Ikea и Primark.
Шпанија го чека конечното одобрување на новите регулативи на ЕУ кои ќе бараат од земјите-членки да го одделат текстилот од другиот отпад пред правилата да им бидат откриени на модните компании. Трошоците за текстилниот отпад ќе ги сносат тие компании.
Според официјалните податоци во Шпанија, само 12% од искористената облека се собира посебно, а 88% завршуваат на депониите.
Секој жител фрла 20 килограми облека годишно, во споредба со преостанатите 7 килограми во Европа.
За време на едногодишниот експеримент се планира да се постават контејнери на различни места – во цркви, продавници, трговски центри и на улиците, за да може отпадот да се става во вреќи и да се носи во објекти за селекција.Од април следната година, најголемите шпански модни компании имаат намера да започнат со собирање фрлена облека како дел од доброволната пилот програма за управување со текстилниот отпад наречена Re-viste во согласност со регулативите на ЕУ што треба да стапат на сила во 2026 година.