Ако знаете дека сте перфекционист, тогаш многу сте свесни за товарот што го носи тоа. Постојат две категории на перфекционизам.
Првата категорија вклучува перфекционизам во смисла на тоа дека човекот постојано бара совршенство во сè, што се изразува преку високи стандарди при работа. Втората категорија вклучува перфекционизам, што значи дека личноста избегнува неуспех и е многу опсесивна за тоа.
Се разбира, има многу позитивни аспекти, како што е голема мотивација и внимание на детали. Сепак, негативните страни се многу посериозни – стрес, вознемиреност, замор. За среќа, дури и ако сте перфекционист, постојат начини да го спречите тоа да биде пречка на работа. Еве четири “микро чекори“ кои можат да бидат многу корисни:
Наутро, запишете ги сите ваши дневни приоритети
На тој начин, ќе се потсетите на она што е важно и одвоите приоритетните од помалку важните работи. Ова ќе го намали стресот и ќе ја подобри продуктивноста.
Направете преглед на денот и завршените задачи
Ова е многу тешко, но мора да научите дека не ви пречи “недовршени“ обврски. Кога ќе одморите, ќе имате повеќе енергија да продолжите да работите следниот ден.
Идентификувајте активност што не е важна – и не правете ја повторно
Препознајте ги активностите кои се важни. Hа овој начин полесно можете да си ги распределите своите одговорности.
Посветете се секое утро на најмалку една активност која ви носи радост
Може да биде медитација, прошетка или подготвување појадок. Ќе бидете многу попродуктивни на работа и нема да изгубите фокус.