Кој има пари, сега купува, најголем профит се остварува во кризи, потсетува Дракулиќ.
Коронa кризата донесе многу гранки на индустријата на работ на колапс. Оцените на економијата и економистите дека првиот квартал од 2021 година ќе биде тежок за многу бизниси се остварија, а голем број работодавци решија да прибегнат кон екстремни мерки и да го продадат својот бизнис се вели во текстот на Србија Данас
Честите затворања и ограничувања на работата поради ограничувачките мерки ги изолираа угостителите како најранливи, а голем број од нив одлучија да ги затворат и продадат своите капацитети. Така кафани, сплавови, ресторани, вили, хотели, па дури и туристички комплекси се најдоа на огласите, низ цела Србија.вели Зоран Дракулиќ, сопственик на „Поинт груп“ и претседател на деловниот клуб „Привередник“.
- Кој има пари, сега купува, најголем профит се остварува во кризи, потсетува Дракулиќ.
Цени од 58.000 евра
Веб-страницата nekretnine.rs има комплетен список на кафулиња, сплавови, хотели и деловни простории кои чекаат нов сопственик.
Што се однесува до Белград, во Нов Белград можете да купите кафуле по цена од 79.000 евра, додека продавниците поблиску до центарот се продаваат по повисока цена, како на пр. во Дорчол, каде се бараат 199.500 евра за една кафеана.
На Земунскиот Кеј се продава сплав од 600 квадратни метри по цена од 450.000 евра. Неколку хотели во главниот град исто така се на продажба, по цени што се движат од 1.600.000 евра за хотел во Галеница, до 4.500.000 евра за хотел на Обиличев Венец.
Цените во Нови Сад се нешто поразлични, во новосадската населба Лиман, кафуле се продава за 59.000 евра, додека другите во центарот, иако ненаместени, се продаваат по цена од 58.000 евра.
Веб-страницата има и хотели и ресторани низ Србија. Така, ресторанот на Копаоник се продава по цена од 250.000 евра, додека вилата / хотелот во Нишка Бања се продава за 900.000 евра.
Во една агенција во Нови Сад велат дека понудата за угостителски објекти расте.
- Се продаваат и големи продавници со повисоки кирии, иако има повеќе купувачи за помали продавници, до 30 квадратни метри. Купувачите обично ќе ги издадат подоцна и со тоа ќе обезбедат сигурен приход во иднина - вели соговорникот.
Директорот на Бизнис асоцијацијата на хотелиери и ресторани на Србија (Хорес), Георги Генов, повеќепати посочуваше дека туристичките компании први ги почувствуваа последиците од пандемијата, која сè уште трае. Како што наведе, прометот бил помал за 60% во февруари минатата година. Странците потоа започнаа да ги откажуваат аранжманите, што доведе до месечен пад на приходот од повеќе од 80 проценти, а агонијата само продолжи.
Така, во Србија во февруари годинава, бројот на пристигнувања на туристи е помал за 38 проценти отколку во истиот период минатата година, а бројот на ноќевања е помал за 34,9 проценти.