Овластен сметководител
Скопје, Росоман
Rok prijave:
- Синцеритас АД Скопје
- Adresa: Ул.Никола Кљусев бр.11, 1000 Скопје
Синцеритас ад е фармацевтска компанија, чиј фокус на работење е култивирањето и производството на канабис за медицинска намена.
Работните практики и политики се усогласени со највисоките локални и европски стандарди во фармацевтската индустрија (EU GMP) со цел производство на масло од канабис со висока чистота и различни концентрации на CBD и THC.
сИНЦЕРИТАС ад ИМА ПОТРЕБА ОД
ОВЛАСТЕН СМЕТКОВОДИТЕЛ
Одговара на: Менаџер за оддел на финансии
Заменуван од: Cметководител
Сектор: Финансии
Локација: Скопје / Росоман
Овластениот Сметководител е одговорен за вршење на корпоративно сметководствените активности. Одговорностите на оваа улога го вклучуваат, но се се ограничуваат на следново:
ОДГОВОРНОСТИ:
- Одговорност да провери дека сите сметководствени записи се евидентираат точно, во согласност со применетите сметководствени стандарди.
- Подготовка и проверка на месечните/периодичните извештаи и извештаите за финансиско управување на крајот од годината (CF, P&L итн.), споредувајќи ги со одобрениот буџет и објаснување на соодветната анализа на варијанса.
- Проверка, контролирање и споредување на сметководството на надворешната сметководствена компанија со извештаи за внатрешно сметководство.
- Развивање, спроведување и преглед на сметководствените процеси за да се осигури дека се во согласност со меѓународните и националните политики, стандарди и регулаторни барања.
- Составување и разгледување на годишните буџети и кварталните предвидувања.
- Да се осигури дека финансиските ивештаи и билансот се подготвени навремено и прецизно.
- Одговорен за подготовка на годишни финансиски извештаи во согласност со IFRS.
- Разгледува и придонесува во развојот и имплементацијата на сметководстените политики и процедури на компанијата во рамките на компанијата и преку функционални линии.
- Организира и контролира пресметки и известува за системски активности како и за ревизии на крајот од годината.
- Други одговорности кои се однесуваат на квалификациите и вештините на вработениот.
КВАЛИФИКАЦИИ:
- Диплома од завршено средно обраование во областа на сметководството или поврзано; предност им се дава на лица со магистратура.
- Потребен е серификат за сметководство.
- 5+ години искуство во корпоративно сметководство.
- Познавање на IFRS и менаџментско сметководство.
- Искуство со "Microsoft 365 Dynamics NAV"
- Широко познавање и одлично разбирање на низа концепти за деловно разузнување и заеднички деловни функции и практики, вклучувајќи ги, но не ограничувајќи се на менаџментот за одржување, услуга на клиенти, евиденција на менаџментот, политики и процедури, системи за финансии и известување.
- Способност за брзо прилагодување и самоиницијативност, одржување фокус и висок степен на точност додека работи со сложени податоци, во средина со постојано менување на роковите, приоритетите и брањата.
- Ориентиран кон постигнување резултати, лидерски способности, со искуство за плаќање високи сметки; демонстрирано искуство со примена на најдобрите мерила за плаќање со цел да се дојде до совршена трансакција и подобрување на мерилата.
- Вештини за работа во Excel.
- Искуство со работа во ERP системот.
- Вештини за управување со времето и следење на тековната состојба, добро организиран и детално ориентиран.
- Одговорен за постигнувње резултати, се труди да ги исполни и надмине очекувањата.
- Одлични комуникациски вештини (усно и писмено презентирање).
- Докажана способност за соработка во тимска средина при изработка на проекти.
- Добро владеење на англиски јазик (пишан и говорен).
Доколку сте заинтересирани, Ве покануваме да се пријавите со својата Професионална биографија преку полето "Брза Апликација".
USPOREDITE SVOJU PLAĆU
Prosječna plaća u kategoriji
Ekonomija, financije i računovodstvo iznosi 28.521 MKD.
Saznaj plaću za željenu poziciju prema svojim kvalifikacijama!