Паком Компани д.о.о.е.л. Скопје, е членка на М САН групација, најголема регионална компанија со дејност дистрибуција на производи од ИТ технологија, потрошувачка електроника и емобилност. Причините за нашиот успех се компетентност и интеграција во работење на сите сегменти и активности, квалитетна дистрибутивна и сервисна мрежа, професионално обезбедени услуги кон потрошувачите, партнерите и крајните корисници, како и ефикасна логистика, финансиска стабилност и регионална координација, поддржани од постојано воведување на иновации во сите сегменти на работењето.
Aдминистратор на складиште
Што добивате:
- Конкурентна плата
- Работни денови од понеделник до петок
- Компаниско колективно осигурување од повреда на работа во и вон работно време
- Исплата на годишен регрес
- Приватно здравствено осигурување
- Поволности за вработените за купување на производи кои ги дистрибира фирматa
- Можност за присуство на спортски активности, тим билдинг и останати настани и активности организирани од страна на компанијата
- Работа во професионална средина и работа во тим кој е секогаш подготвен да ви помогне
- Работа во интернационaлна групација, динамична работа исполнета со нови предизвици и стекнување нови искуства и вештини
- Можност за наградување и напредок во рамки на компанијата
Работни задачи:
- Оперативно спроведување на процесите во информацискиот систем за управување со магацинскиот бизнис;
- Административни активности за усогласување на документацијата во согласност со процесите дефинирани во информацискиот систем;
- Учествување во парцијални и комплетни пописи на стоката;
- Водење евиденција при прием робе
- Одржување на магацински простор и канцеларии во склоп на просторот-пакување на роба и максимално внимание и грижа за робата во магацин
- Координација помеѓу сервисот и логистиката околу оштетената стока и обработка на документацијата
- Средување, контрола и разнесување на документацијата (фактури, меѓумагацини, товарни листови…)
- Други работи по налог на раководителот
Од кандидатот очекуваме:
- Завршено ССС
- Претходно искуство во логистика и администрација ќе се смета за предност
- Познавање и работа на компјутер
- Упорност, флексибилност, истрајност и совесност во работењето
- Високо ниво на одговорност и концентрација
- Адаптибилност и можност за работа во тим