Одговорности и работни задачи:
- Подготовка на фактури и документи
- Подготовка на испратници, повратници, работни налози и товарни листи
- Архивирање и соодветно складирање на документи
- Проследувње на повици со продажни салони
- Следење на промоции и испорака на нивни документи
Потребни квалификации:
- ССС
- Со претходно работно искуство барем една година
- Познавање на англиски јазик
- Познавање на работа со компјутер (MS Office)
Личен профил:
- Изразени комуникациски способности
- Љубезност, услужливост
- Организирање и контрола на работењето
- Вештини за брзо и ефикасно решавање на проблеми
- Самоиницијативност и посветеност на работата
- Способност за тимска и самостојна работа
Ние нудиме:
- 40 работни часа
- Обезбеден превоз до работно место
- Работно време од 08-16 часот од понеделник до петок
- Слободни викенди
- За локација Скопје
Доколку сте заинтересирани за работната позиција, а воедно го поседувате потребното образование, работно искуство, квалификации, вештини и личен профил за успешно извршување на работните задачи на работното место, испратете ја Вашата кратка биографија преку полето Брза Апликација.
Согласно Законот за заштита на лични податоци Ве молиме во текстот на е-поштата да наведете дали прифаќате Вашите податоци да се чуваат во збирката за идни вработувања во BAZARO DOO или сакате Вашите лични податоци да бидат уништени по истекот на активниот оглас. Доколку нема никаква напомена од Ваша страна, податоците ќе бидат уништени.