Трансмак е новоотворена аутсорсинг компанија (shared service center) која е во фаза на формирање на своите тимови. Лоцирани сме во Дајмонд резиденс во Скопје, Македонија, која се занимава со обезбедување на висококвалитетни финансиски и административни услуги за потребите на меѓународни клиенти.
TransMac – Аутсорсинг - Shared Service Center има потреба од
Сметководител
Опис на работна позиција:
Бараме Помлад Сметководител да ни се придружи на нашиот тим, кој ке биде мотивиран, посветен и одговорен. На оваа работна позиција вие ќе бидете одговорни за дневни постирања на банкарски извештаи, постирања на влезни фактури, и задолжени за извршување на различни и воглавно административни задачи. Ќе соработувате во тесна релација со нашиот тим во Белгија, со цел непречено процесирање на финансиските трансакции придонесувајќи за севкупната ефикасност на нашата компанија.
Клучни одговорности:
- Дневно постирање на банкарски извештаи во нашиот финасиски систем.
- Прецизно и навремено постирање на влезни фактури.
- Асистирање при извршување на генералните административни задачи како складирање и зачувување на документи и комуникација со тимот од Белгија.
- Раскнижување на сметки и обезбедување точни финансиски извештаи.
- Поддршка и помош при затварање на месечни и годишни извештаи.
- Тесна соработка со нашиот тим од Белгија за да се обезбеди беспрекорно функционирање на финансиските операции.
- Самостојно работење и извршување на поставените задачи.
- Учење и прилагодување на нови софтверски апликации според потребите.
Квалификации:
- Високо образование од областа на финансии, сметководство, поврзани науки или соодветно искуство во областа.
- Владеење на Англиски јазик (говорно и писмено) е клучно за позицијата.
- Најмалку една година работно искуство во област на сметководство и раскнижување.
- Умешност во книжење на влезни и излезни фактури, и банкарски извештаи.
- Одлично познавање на Microsoft Office алатките, особено Word и Excel.
- Искуство со ERP системи, особено Microsoft Dynamics NAV, е од огромна предност.
- Прилагодливост за учење и употреба на нови софтверски апликации.
- Искуство со онлајн комуникациски алатки за состаноци (Teams, Zoom, etc…)
- Одличен фокус кон детали и организациски способности.
- Способност за независно работење, но исто така способност и за тимска работа.
Што нудиме ние:
- Динамична меѓународна работна средина
- Пакет на месечни примања конкурентни на пазарот.
- Професионална и мотивирачка работна средина, со одлична локација во центарот на скопје (Diamond business center).
- Флексибилни работни услови
- Можности за професионален раст и развој.
Како да аплицирате:
Доколку ги исполнувате горенаведените квалификации и способности и ви се допаѓа оваа можност за вработување, испратете ни ваша биографија (CV) на Македонски и Англиски (задолжително), на следната e-mail адреса: transmac@ferromac.com , со назнака “Апликација за Помлад Сметководител” и вашето име.
Accountant
TransMac is a newly started shared service center and is building its accounting hub. Located in the Diamond Building in Skopje, we providing high-quality financial and administrative services to international clients.
Job Overview:
We are seeking a motivated and detail-oriented Accountant to join our team. In this role, you will be responsible, amongst others, for the daily posting of bank statements, posting of purchase invoices, and handling various general administrative tasks. A strong understanding of accounting functions such as Accounts Payable (AP), Accounts Receivable (AR), and General Ledger (GL) is key. You will work closely with teams located in Belgium, ensuring the smooth processing of financial transactions and contributing to the overall efficiency of our shared service center.
Key Responsibilities:
- Daily posting of bank statements in our financial system.
- Accurate and timely posting of purchase and sales invoices.
- Assist with general administration tasks, including document management and communication with the servicing company in Belgium.
- Reconcile accounts and provide accurate financial reporting.
- Support month-end and year-end financial close processes.
- Collaborate closely with other teams to ensure seamless financial operations.
- Work independently and manage tasks in a remote working environment.
- Learn and adapt to new software applications as required.
Qualifications:
- Bachelor’s degree in Accounting, Finance, or a related field, or equivalent experience.
- Proficiency in English (both written and spoken) is essential.
- At least 1 year of experience in a General Ledger (GL) role.
- Proficiency in booking purchase and sales invoices, as well as bank statements.
- Solid understanding of Microsoft Office tools, including Excel and Word.
- Experience with ERP systems, particularly Microsoft Dynamics NAV, is a strong advantage.
- Comfortable learning and using new software applications.
- Experience with online meetings (Zoom, Teams, etc.).
- Attention to detail and organizational skills.
- Ability to work independently as well as part of a team.
What We Offer:
- A dynamic and international working environment.
- A market-competitive salary package including benefits.
- A professional and supportive work environment in a well-located office in Skopje.
- Flexible remote work options.
- Opportunities for growth and professional development.
How to Apply:
If you meet the above qualifications and are excited about this opportunity, please send your CV and a cover letter (Macedoniand and English) to transmac@ferromac.com with the subject line " Accountant Application - [Your Name].