Vrabotuvanje.com - Офис менаџер/Административен асистент - Скопје - ВРАБОТУВАЊЕ ХР СОЛУТИОНС Скопје
Podijeli
Tweet
Podijeli
Pošalji prijatelju

Офис менаџер/Административен асистент

Скопје

Rok prijave:

  • ВРАБОТУВАЊЕ ХР СОЛУТИОНС Скопје

 

 

Вработување ХР Солутионс за потребите на клиент е во потрага по:

Офис менаџер/Административен асистент

Одговорности: 

  • Организација и одржување на документацијата (договори, архиви, кореспонденција).
  • Комуникација со клиенти, партнери и добавувачи, како преку телефон така и преку електронска пошта.
  • Управување со дневните канцелариски операции (пошта, набавки, канцелариски материјали).
  • Подготовка на извештаи, презентации и други релевантни документи.
  • Календарско управување и организирање состаноци и настани.
  • Поддршка на раководството и тимовите преку логистичка и административна помош.

Потребни квалификации:

  • Завршено минимум средно образование.
  • Задолжително поседување возачка дозвола Б категорија (активен возач).
  • Одлично познавање на MS Office пакетот (Word, Excel, PowerPoint).
  • Одлични организациски и мултитаскинг способности.
  • Силни комуникациски и меѓучовечки вештини.
  • Способност за работа под притисок и почитување на рокови.
  • Познавање на англиски јазик (предност).
 

Ве покануваме да ја поднесете вашата апликација преку полето Брза Апликација, со ваша биографија.

Brza prijava
Pošalji prijatelju Isprintaj

USPOREDITE SVOJU PLAĆU

Prosječna plaća u kategoriji
Administrativna zanimanja iznosi 20.922 MKD.

Saznaj plaću za željenu poziciju prema svojim kvalifikacijama!

Kreni

Vrabotuvanje.com.mk koristi kolačiće (eng. cookies) kako bi vam pružio bolje korisničko iskustvo. Nastavkom pregleda stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Više o tome možete pročitati ovdje