Vrabotuvanje.com - Менаџер за операции во рент а кар - Скопје - AUTOMAKEDONIJA
Podijeli
Tweet
Podijeli
Pošalji prijatelju

Менаџер за операции во рент а кар

Скопје

Rok prijave:

  • AUTOMAKEDONIJA


Како резултат на стабилен и континуиран раст и желба за задоволување на потребите на купувачите, Аутомакедонија Групација, компанија со најбогата, седумдесет и седум годишна традиција во автомобилскот бизнис, има потреба од има потреба од енергични и посветени кандидати кои би се придружиле кон нашиот тим во сервис и одржување на возила на позицијата

 

АУТО 1 РЕНТ (рент а кар)
МЕНАЏЕР ЗА ОПЕРАЦИИ ВО РЕНТ-А-КАР (1 позиција)

Краток опис на работното место

Менаџерот за операции е одговорен за целокупното управување со операциите за изнајмување возила, со фокус на стратешко планирање, оптимизација на перформансите и долгорочен раст. Оваа висока позиција бара лидер насочен кон резултати, способен да управува со големи операции, да воведува процесни подобрувања и да ги усогласи дневните активности со стратешките цели на компанијата.

Клучни одговорности:

  • Развивање и спроведување на оперативни стратегии за оптимизација на користењето на возниот парк, зголемување на приходите и задоволството на клиентите.
  • Водење и управување со повеќе филијали или локации, обезбедувајќи конзистентни стандарди на услуги и оперативна извонредност.
  • Надзор на управувањето со возниот парк, вклучувајќи набавки, одржување и усогласеност со безбедносните регулативи.
  • Анализа на оперативни податоци за идентификување на области за подобрување и имплементација на процесни подобрувања.
  • Развој, обука и мотивирање на високо ефективни тимови, вклучувајќи супервизори и персонал во филијалите, за да се постигнат организациските цели.
  • Соработка со тимовите за продажба и маркетинг за креирање и спроведување на промотивни кампањи.
  • Следење и управување со метриките за услуги кон клиентите, адресирање на повторливи проблеми и имплементација на решенија

Барања:

  • Минимум 5+ години искуство во управување со операции, по можност во индустријата за изнајмување возила, транспорт или логистика.
  • Диплома за високо образование во деловна администрација, логистика или сродна област.
  • Докажана способност за управување со операции на повеќе локации и големи тимови.
  • Силни аналитички вештини и искуство во финансиско планирање, буџетирање и известување.
  • Познавање на логистика на возен парк, одржување и системи за изнајмување софтвер.
  • Одлични комуникациски вештини и способност за управување со засегнати страни.
  • Посветеност, иницијативност, желба за учење и лична надоградба
  • Висок личен интегритет и деловна култура

Работното место е во близина на локација Аеродром Александар Велики Петровец, Скопје, Македонија

 

Аутомакедонија Групацијата нуди конкурентен финансиски надомест, атрактивен деловен пакет, динамична работна средина, можности за обуки и кариерен развој. Изборот ќе се направи со јасни критериуми по пат на тестирање и интервјуирање на кандидатите.

Ако сте заинтересирани и сте сигурни дека ги исполнувате горенаведените услови, Ве молиме испратете го вашето резиме (Curriculum Vitae) и мотивационо писмо преку Брзата Апликација најдоцна до 14.02.2025 година.

 
Brza prijava
Pošalji prijatelju Isprintaj

USPOREDITE SVOJU PLAĆU

Prosječna plaća u kategoriji
Management iznosi 39.113 MKD.

Saznaj plaću za željenu poziciju prema svojim kvalifikacijama!

Kreni

Vrabotuvanje.com.mk koristi kolačiće (eng. cookies) kako bi vam pružio bolje korisničko iskustvo. Nastavkom pregleda stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Više o tome možete pročitati ovdje