Vrabotuvanje.com - Познатиот ланец за брза храна започна кампања „Anti-Celeb Meals“ за регрутирање на работници
Сподели
Tweet
Сподели
Испрати на пријател

Познатиот ланец за брза храна започна кампања „Anti-Celeb Meals“ за регрутирање на работници

A&W започнува кампања „против анти-славен оброк“ како одговор на неодамнешните партнерства на познати личности со синџири како Мекдоналдс.

Познатиот ланец за брза храна започна кампања „Anti-Celeb Meals“ за регрутирање на работници

Овој синџир за брза храна, познат по хамбургери, вели дека кампањата, која ги става работниците на A&W „рамо до рамо“ со промотивните слики на познати личности зад конкурентите - всушност зрачи посилна светлина онаму каде што е навистина потребно, во услови на криза со недостиг на работна сила во индустрија .

Вработувањето на работници е еден од главните проблеми со кои се соочува ланецот, се наведува во соопштението.

Партнерството со познати личности е придобивка за брендовите во последните две години, потсетува Business Insider. Мек соработуваше со Тревис Скот, а оброкот создаден „во негова чест“.

Актуелната кампања за ангажирање познат синџир и задржување на персоналот, доаѓа во време на криза во индустријата за брза храна, поради хроничен недостиг на кадар и проблеми во синџирите на снабдување.

Во истражувањето на Националната асоцијација на ресторани, 78% од сите анкетирани сопственици рекоа дека нема доволно работници да ја завршат работата, што доведе до затворање на многу зони или места за седење за да се намали бројот на клиенти и услуги.

Речиси половина изјавиле дека доброволно го намалиле капацитетот на ресторанот. Според истражувањето, 61% од рестораните за брза храна и 81% од рестораните со целосна услуга велат дека решиле да затворат делови од просториите во август бидејќи немале работници да ги опслужуваат тие зони.

Vrabotuvanje.com.mk користи колачиња (анг. cookies) за да ви овозможи подобро корисничко искуство. Повеќе информации можете да прочитате овде