Vrabotuvanje.com - Кога работите ќе тргнат наопаку... На првиот работен ден со еден потег направил штета од 50.000 евра
Сподели
Tweet
Сподели
Испрати на пријател

Кога работите ќе тргнат наопаку... На првиот работен ден со еден потег направил штета од 50.000 евра

Секој почеток е тежок. Особено кога е во прашање прв работен ден помеѓу нови колеги. Грешките се вообичаена работа, но понекогаш ни се прикрадуваат навистина големи.

Кога работите ќе тргнат наопаку... На првиот работен ден со еден потег направил штета од 50.000 евра

Не е невообичаено да се прават мали грешки на првиот ден од новото работно место, но еден стјуард на Бритиш Ервејс направил многу скапа грешка првиот ден кога случајно го активирал лизгачот за итни случаи на авионот.

Грешката наводно ги чинела неговите работодавачи 50.000 фунти, што е повеќе од 55.000 евра. Неименуваниот нововработен го извршувал својот прв лет со Боинг 777 од Хитроу во петокот минатата недела. Тој ненамерно ја активирал процедурата за евакуација на авионот со отворање на отворот за бегство, пишува The Sun.

Кога се отворила вратата за бегство, се отворил тобоганот за евакуација на надувување, што значело дека задолжителниот безбедносен елемент веќе не може да се користи и дека за патниците мора да се користи авион за замена, објави klik.hr.

Грешка вредна злато

Импровизираното деби на тобоганот не било ништо за смеење бидејќи на патниците на летот BA75 до Лагос, Нигерија им било кажано дека нивното патување ќе биде одложено за четири часа поради дефект на лизгачот. Авионот што ја напушти станицата во Хитроу неколку моменти пред полетувањето.

По активирањето на тобоганот, итните служби излегле на местото на настанот за да го оживеат гумениот лизгач од асфалтот. Портпаролот на БА појасни што всушност се случило и рече дека е „нормална процедура за пристигнување на итните служби“.

Заменскиот авион го заврши своето патување до Лагос со истиот екипаж, освен дебитантот кој беше заменет. БА вели дека сè уште ја истражува причината за лизгањето.

Тие брзо се справија со тоа

Во изјавата споделена со LADbible, портпаролот рече: „Авионот се врати на штандот и клиентите нормално се симнаа. Им се извинивме на клиентите за непријатностите, им обезбедивме ваучери за освежување и договоривме авион за замена за да можат да го продолжат патувањето според планираното.

Vrabotuvanje.com.mk користи колачиња (анг. cookies) за да ви овозможи подобро корисничко искуство. Повеќе информации можете да прочитате овде