Vrabotuvanje.com - Како бојата на производот ги тера луѓето да го купат?
Podijeli
Tweet
Podijeli
Pošalji prijatelju

Како бојата на производот ги тера луѓето да го купат?

Бојата на предметите има силно влијание врз емоционалната состојба на една личност. Тоа влијае на автономниот систем. Секоја боја е способна да предизвика асоцијации во нас, а нејзината перцепција е под влијание и на емоционалната состојба и на други карактеристики: на пример, пол, возраст, религија, животно искуство. Дури и нашето чувство за време зависи од бојата: веб -страница дизајнирана во ладни нијанси изгледа како да се вчитува побавно.

Како бојата на производот ги тера луѓето да го купат?

Специјалистите по маркетинг го применуваат сето ова знаење за развој на производи и стратегии за промоција.

Еве што значат девет од боите за купувачите, според експерт за оваа тема:

Црвено. Поттикнува акција, ве тера да купувате брзо. Исто така се користи за стимулирање на апетитот во кафулињата и рестораните. Примери за брендови што го користат: YouTube, Coca-Cola, Lego, Netflix.

Портокалово. Како и црвеното, го стимулира дејството и е повеќе фокусирано на емоционални и импулсивни луѓе. Може да предупреди на опасност. Во исто време, бренд со портокалово лого се перцепира како пријателски, сигурен и весел. Примери: Fanta, Nickelodeon, Timberland.

Жолта. Симбол на радост, оптимизам, младост. Секогаш привлекува внимание. Исто така, се перцепира како демонстрација на доверба. Примери: Ikea, McDonald’s, Chupa Chups.

Зелена. Претставува еколошки производи. Исто така, инспирира доверба кај купувачите и е поврзано со богатството. Примери: Animal Planet, Tic Tac, Starbucks Coffee.

Сина. Оваа боја инспирира доверба во компанијата. Марката изгледа сигурно, подготвена за комуникација. Примери: Intel, Samsung, Nokia.

Виолетова. Поврзано со величина и мистерија. Исто така, ја нагласува креативната страна на компанијата. Примери: FedEx, Hallmark, Yahoo!

Црна. Логото на производот или брендот од оваа боја изгледа скапо, луксузно и авторитетно. Примери: Disney, Adidas, Honda.

Бела. Се користи за да се претстави производот како рафиниран, „чист“. Поврзано со минимализмот. Примери: Jeep, Nike, Chanel.

Кафеава. Го нагласува престижот и луксузот на производот. Обично се користи за украсување кафулиња. Примери: M & M’s, Hershey’s, SK Builders.

Vrabotuvanje.com.mk koristi kolačiće (eng. cookies) kako bi vam pružio bolje korisničko iskustvo. Nastavkom pregleda stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Više o tome možete pročitati ovdje