Vrabotuvanje.com - Што кога вашите вработени се незадоволни?
Podijeli
Tweet
Podijeli
Pošalji prijatelju

Што кога вашите вработени се незадоволни?

Што откако ќе ги добиете податоците за задоволството на вработените?

Што кога вашите вработени се незадоволни?

Employer brаnding-от има две цели - привлекување нови и задржување на најдобрите вработени. За да го постигнеме ова, мора да ја следиме перцепцијата на јавноста за нашата компанија како работодавач и задоволството на постојните вработени. Но, самото истражување и податоците што ги добиваме не се волшебно стапче - дури тогаш треба да се фатиме за работа. За да се олесни оваа работа, постојат акциони планови.

Акционите планови се детални планови кои се користат за организирање и спроведување на конкретни задачи или проекти. Нивната цел е да обезбедат активностите да се спроведуваат ефикасно и во согласност со поставените цели.

Добриот акционен план мора да содржи:

  • Конкретниот предизвик што го имаме
  • Акција за тоа како ќе се обидеме да го промениме
  • Временска рамка или рок до кој треба да воспоставиме нов процес
  • KPI, т.е. дефинирање на начинот на кој ќе го следиме тоа
  • Одговорно лице – лицето кое е задолжено за спроведување на акцијата и следење на нејзиното подобрување

Премногу често во пракса се случува да поставуваме акциони планови, а потоа други задачи не одвлекуваат и до следната година не се ни сеќаваме што сме поставиле како цел, ниту сме направиле нешто околу тоа. Затоа е важно акцискиот план да биде што е можно поедноставен и да не биде премногу опширен.

Но, да се вратиме на почетокот - нема акционен план без податоци што и како сакаме да промениме, податоците се почеток на секоја приказна. За да добиете податоци и да ја започнете вашата приказна и позитивна промена, придружете се на Pulser - Истражување за задоволството на вработените!

Vrabotuvanje.com.mk koristi kolačiće (eng. cookies) kako bi vam pružio bolje korisničko iskustvo. Nastavkom pregleda stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Više o tome možete pročitati ovdje