Огласот не е активен. Пријавувањето е невозможно.
Над 21.000 луѓе ја дознаа вистинската плата за својата работа. Те интересира платата за твоето работно место?
Охрид
Рок за пријавување:
DON’T STOP LEARNING BECAUSE IT’S SUMMER. APPLY FOR AN INTERSHIP.
NOT AN EASY INTERSHIP. JUST A REWARDING ONE.
JOIN OUR STUDENT INTERSHIP PROGRAMME
КОСТАЛ Македонија, Охрид со задоволство ја објавува својата ПРВА програма за практикантска работа.
Ние поттикнуваме образовна средина која помага да се подготвиме да напредува во индустријата за производство на автомобилски компоненти. Нашата програма за менторство ги поврзува практикантите со искусни членови на тимот за да развие професионални вештини и да поставите цели во кариерата.
Бараме некој кој е проактивен, посветен и искрен. Ние сакаме нашите практиканти да ги споделат своите мислења, идеи и прашања за да создадат култура на повратни информации, образование и континуирано подобрување.
Кога ќе ни се придружите?
Ова е можност за летните одмори, почнувајќи од 1 јули 2018 година до 31 август 2018 (9 недели по ред). Студентите од Охридско-Струшкиот регион имаат можност да започнат на 18 јуни 2018 година до 31 август 2018 година (11 недели по ред)
Колку студенти можеме да прифатиме?
Ова лето ќе обезбедиме 10 програми за практична работа. Практичната работа ќе вклучува 8 работни часови дневно со пауза од 30 минути за ручек.
Што нудиме?
Кој може да аплицира?
Учениците од Факултетот за електротехника и информациски технологии (ФЕИТ), Факултетот за компјутерски науки и инженерство (ФИНКИ) и Машинскиот факултет можат да аплицираат.
Ако сте заинтересирани за оваа можност за стажирање, испратете ја Вашата биографија и мотивационо писмо на англиски електронски преку полето Аплицирај.
Ве молиме, посочете дека аплицирате за програма за практикантска работа во полето Subject, во спротивно Вашата апликација нема да се разгледува.
ДАТУМ НА ЗАТВОРAЊЕТО: 31-ти мај 2018 година
Просечната плата во категоријата
ИТ, Телекомуникации изнесува 45.517 MKD.
Дознај ја платата за посакуваната позиција според твоите квалификации!