Потребни квалификации:
- ВСС/ССС
- Работно искуство минимум 2 години, пожелно во областа;
- Аналитичен, ориентиран кон успех, оптимизација на тек на процеси, Раководни и лидерски способности, Високо развиено чувство за координирање на трошоци и економичност.
- Одлично познавање на најчесто користени софтверски решенија- MS Office
- Јаки организациски, комуникациски вештини, можност за работа со рокови и под притисок.
- Способност за разрешување на проблеми.
- Одлични интерперсонални и комуникациски способности, пишани и усни за ефикасна интеракција со персоналот и другите одделенија.
Работни задачи:
- Одговорен за целокупната стока, состојба и изглед на маркетот (залиха на трговска стока, инвентар, основни средства, ситни пари во каса во износ од утврдениот депозит), средства за одржување на хигена и амбалажа и книговодствената евиденција во продавници) согласно Правилата за работа на КАМ ДОО Скопје и законските прописи.
- Раководи и го организира, контролира и едуцира персоналот во маркетот.
- Обезбедува оптимални залихи на производи.
- Постојано го одржува чист и уреден маркетот.
- Обезбедува љубезен и учтив однос кон сите купувачи и така ги задржува старите и привлекува нови купувачи и постојан раст на прометот.
- Обезбедува точна документацијата која го прати процесот на проток на стока и продажба.
- Ги спроведува мерките за максимална економичност во работењето и текот на сите процеси во работењето на маркетот.
- Ги спроведува информациите и упатствата за работа од централа.
- Информира за проблемите на маркетот и ги отстранува согласно овластувањата.
- Предлага мерки за отклонување на проблеми, унапредување на работењето и успешноста.
- Својата функција на организација и контрола ја остварува преку точно дефинирани контроли и мерки и постојана комуникација со претпоставениот регионален раководител.
Доколку сте во потрага за нови професионални предизвици, мотивирани и подготвени за нови успеси, испратете персонална биографија (CV) преку полето Аплицирај.
Апликација за работа можете да испратите и преку нашата нова интернет страница