Сколекс Д.О.О. е генерален застапник за Македонија на Лекс Групација која е интернационална компанија со 25 годишно постоење на пазарот и со специјализација во увоз и продажба на аспиратори, кујнски апарати за вградување и мијалници во Бугарија, Србија, Македонија, Црна Гора и Косово.
Сколекс Д.О.О. се грижи за формирање на широка дистрибутивна мрежа на партнери преку регионалната мрежа на продавници за уредување, водечките фирми за мебел и изложбените салони на територијата на целата земја.
Сколекс Д.О.О. се ориенирани кон вработување на таленти, негување на диверзитетни идеи, аспекти и култури кои водат до градење на подобри, иновативни и висококвалитетни услуги.
Корпоративната визија на Лекс Груп се состои од развивање на одржливи, динамични и успешни бизнис цели кои се базираат на почитување на традицијата како и иновативна и компетитивна понуда пласирана за Луксузни Ефективни Кујнски Системи.
За потребите на компанијата се отвара оглас за работата позиција:
Продажен консултант
(Источна Македонија - Струмица, Радовиш, Гевгелија)
Цел на работна позиција:
- Реализација и менаџирање со процесот на продажба во продажниот салон, креирање на стратешки партнерски односи со клиенти и грижа за реализирање на потребите на клиентите.
Главни задачи и одговорности:
- Проактивно планирање, организирање и мониторирање на целокупна активност во продажниот салон
- Пречекување на клиенти и презентирање на перформансите и квалитетот на изложените продукти како и целата програма на Сколекс Д.О.О.
- Одржување на уредноста и хигиената во продажниот салон
- Одговорност за уредност и точност на касата
- Одговара за комплетно, точно и навремено извршување на сите работни активности
Потребни квалификации за работното место:
- Завршено Средно стручно образование/ Високо стручно образование.
- Минимум 1 година работно искуство во продажба.
- Одлично познавање на работа со компјутери (MS Office пакет и софтверска програма)
- Познавање на принципи на продажба.
- Возачка дозвола Б категорија.
Посакувани компетенции:
- Комуникативни вештини.
- Продажни вештини.
- Вештини за планирање и организирање.
- Тимска работа.
- Способност за решавање на проблемски ситуации.
- Ориентираност кон клиенти.
- Ракување со фискален апарат.
Можности/ работни услови кои што ги нуди компанијата:
- Можност за работа во мултикултурна средина.
- Кариерен и професионален развој и учење.
- Месечни примања со бонусна политика на наградување.
- Потребна опрема/ алатки за работа.
- Стимулативна и соработлива работна средина.
- Можност за обуки во Бугарија и Италија
Доколку сте во потрага по работа во високо стимулативна средина со можности за професионален развој и учење во сферата на продажба и сте ориентирани кон збогатување на искуството во градење на партнерски односи со клиенти, аплицирајте преку полето Брза Апликација.