ОВЛАСТЕН СМЕТКОВОДИТЕЛ
Сметководителот делува и работи во насока на спроведување на сите административни и сметководствени активности и обврски за беспрекорно функционирање на Секторот за сметководство и финансии.
Одговорности:
- Прием и обработка на влезни и излезни сметководствени документи
- Дневна контрола на книжењето на трансакциите во главната книга
- Подготовка и анализа на финасиски извештаи, буџети и деловни планови
- Изработка и пресметка на плати
- Подготвување и реализирање на ДДВ пријави и електронско плаќање
- Подготовка на патни трошоци
- Координација со надворешни финансиски институции
- Спроведување на сите сметководствени финансиски книжења
- Усогласување на материјална, финансова и оперативна евиденција
- Следење и имплементирање на измени согласно законска регулатива
- Подготовка на завршна годишна сметка
- Следење и примена на позитивните законски прописи од областа на сметководственото работење
Потребни способност и вештини:
- Одлични комуникациски и интерперсонални вештини
- Планирачки и организациски способности
- Одговорност, посветеност и истрајност во работата
- Флексибилност за индивидуално и тимско работење.
Очекувани квалификации:
- ВСС - Економски факултет ( предност насока Сметководство и ревизија)
- Поседување на најмалку 5 годишно предходно работно искуство на соодветна позиција
- Искуство во материјално - финансиско работење
- Поседување на уверение за овластен сметководител
- Познавање и користење на Zonel е предност
- Работно владеење на англиски јазик (усмена и писмена комуникација)
- Работно користење на компјутер – MS office (word, посебно excel, power point)
Ве покануваме, доколку имате интерес и соодветствувате со опишаниот профил за позицијата, пратете Ваша апликација со Професионална биографија преку полето Брза Апликација, со назнака за позицијата “Овластен Сметководител”, најдоцна до 18.03.2018 година.