Нашиот тим се состои од професионалци од областа на финансии, грижа за корисници и ИТ. Поради брз раст на компанијата, повикуваме амбициозни лица да аплицираат на позицијата:
- Наплата на долгови со употреба на комуникациски тактики
- Менаџирање со голем број повици со корисници на дневна основа
- Одлична комуникација со корисници во однос на отплата на долгови
- Одредување на причините за задоцнета отплата на долгови и наоѓање решение за нивно намалување
- Користење стандардни методи и процедури за обезбедување навремена наплата
- Нудење можност за продолжување на рок за отплата и преструктуирање реструктуирање на долгови
- Постапување по жалби и потреби на корисници
- На оваа позиција вработениот одговара пред Менаџер на центар за грижа на корисници
- Универзитетска диплома
- Релевантно искуство од најмалку 1 година
- Познавање на англиски јазик и MS Office
- Вештини за преговарање и убедување
- Одлични комуникациски и продажни вештини
- Внимание на детали и ориентираност кон резултати
- Флексибилност за работа во смени од понеделник до сабота
- Современа и најнова технологија
- Можност за напредување
- Динамични работни услови во брзорастечка компанија
Со самото аплицирање, кандидатот се согласува неговите лични податоци наведени во биографијата и мотивационото писмо да бидат чувани во базата на податоци и обработувани од ТИГО Фајнанс во рок од 1 година од денот на истекот на рокот за избор. Кандидатот има право во секое време да ја повлече дадената согласност за чување и обработка на неговите лични податоци согласно Законот за заштита на лични податоци.