APEX(gaming technology) e водечка меѓународна компанија за игри на среќа која нуди одлични можности за кариера, и е со повеќе од 200 вработени застапена и на територијата на Република Македонија. Ние сме отворени и директни - нашиот систем на управување со човечки ресурси Ве поттикнува да се интегрирате и да комуницирате лесно и со доверба. Сакаме вработените да бидат отворени и директни и секој да ја игра својата улога во продолжување на играта на "следното ниво". Компанијата се грижи за своите вработени. Ние нудиме изгледи за кариера во динамична компанија која расте секоја година.
За работа во Канцеларијата на АПЕКС МК ДОО во Скопје имаме потреба од:
- Изведување на канцелариска работа по Опис на работно место;
- Следење на реализација на проектни задачи;
- Следење на реализација на договорни обврски на Друштвото и на соработниците према Друштвото;
- Изработка и Водење на Дневни и Месечни Извештаи и Анализи од постојни софтверски апликации кои ги користи Друштвото;
- Организирање на канцелариското и архивското работење на Друштвото;
- Организација и координирање на тековни активности на Менаџерскиот Тим на Друштвото;
- Административна и организациска помош и соработка со други Одделенија во Друштвото;
- Останати работи по налог на претпоставените.
- Завршено Образование од областа на Општествени науки;
- Пожелно работно искуство во областа на деловно асистирање;
- Познавање на законодавството во областа на работата;
- Активно познавање на англиски јазик;
- Употреба на соодветни информациони технологии.
- Проактивност, организираност, систематичност и ориентираност кон оставарување резулати;
- Одговорно следење на компаниските правила и процедури;
- Професионалност, одговорност и лојалност;
- Познавање на социјалните мрежи;
- Добри комуникациски способности;
- Професионален изглед и однесување;
- Способнст за работа во динамично опкружување;
- Тимска работа;
- Посветеност на работата;
- Чесност, доверливост и одговорност;