Главни одговорности
- Подготовка на документи за нови вработени, договори, анекси, обезбедување на целосна документација за консолидирање на персоналните досиеја;
- Води сметка за одјава на вработените на кои ќе им завршува вработувањето по различни основи (престанок, спогодба, на барање, истек итн.) Обезбедување и подготовка на административни работи и документи за вработените кои си заминуваат од компанијата;
- Внесување на лични/основни податоци во системот на одделот за човечки ресурси Пантеон и редовно ажурирање на личните податоци како и податоци за пресметка на плата;
- Информирање на сите засегнати оддели за нови почетници, каскадирање на информации поврзани со транспорт, безбедност, заштитна опрема, оброк итн.
- Навремена и точна подготовка на налози за исплата на надоместоци на вработени, практиканти, обврски кон надворешни лица и слично, врши редовна евиденција и ажурирање на плаќањата и подготовка на потврди за исплатен данок на личен доход;
- Пријава/одјава на вработени во АВРМ/ФЗО како и поднесување на боледувања;
- Подготовка на потребна документација (договор, анекс, ажурирање на табела) поврзана со процесот на практиканти;
- Одржување на организациска структура по оддели
- Универзитетска диплома во администрација или еквивалентна област
- 2-3 години работно искуство во административна средина и познавање на работа во областа на човечките ресурси
- Потребно е познавање на говорен и пишан англиски јазик како и MS Office пакет (Word, Excel, PowerPoint)
- Способност за планирање и приоретизирање на работните задачи
Краен рок за аплицирање: 17 октомври 2019