Vrabotuvanje.com - Референт за набавка - Скопје - АГРОТЕХНА
Сподели
Tweet
Сподели
Испрати на пријател

Огласот не е активен. Пријавувањето е невозможно.

Референт за набавка

Скопје

Рок за пријавување:

  • АГРОТЕХНА

АгроТехнА ,повеќе од 29 години успешно го продолжува својот раст, со голема почит кон човекот и општеството.

АгроТехнА ги смета своите човечки ресурси за клучен фактор за својот развој, каде посебно се важни вештините и залагањата на поединците, кои го формираат тимот, а се наоѓаат во сите нивоа на хиерархијата.

Нашата цел е да поставуваме долготрајни вредности  ,каде што поедниците ќе станат вистински професионалци ,каде што ќе се развивааат заедно со целата Компанија и каде ќе имаат креативен развој на кариерата. Во моментов, имаме потреба од:

 
Референт за Набавка 
 

Одговара на : Шеф на Набавна служба
Одговорен на - за : Артикли, Добавувачи,

 
 
Одговорности / Должност::

Активно учествува во целокупниот процес на набавки, и тоа:

  • Набавка на стоки за продажба ,инвентар , на база на годишен план ,или моментална потреба,со најдобри можни услови,следејќи ги правилата и принципите на компанијата,во поглед на најдобри цени,најдобар квалитет, најкратко време на испорака.
  • Организра транспорт на артиклите до магационт,истовар и складиштење,водејќи сметка за минимизирање на трошоците и ризиците, обработка на работните налози.
  • Го контролира индикаторот  stockturnover” на максимално можно ниво (минималните вредности се дефинирани во документот - Референтни вредности на stockturnover” по категорија).
  • Контролирање и процесирање на барања за набавки по основ на спецификации, буџет и постоечки количини на лагер.
  • Подготовка на анализа на понудите потребна за одобрувачките авторитети.
  • Координација помеѓу одделението и Магацините (магацинското работење).
  • Координација помеѓу одделението и Одделот за Финанси и Сметководство.
  • Координација помеѓу одделението и барателите на набавка.
  • Ревизија договори во однос на проценка на комерцијалните услови.
  • Пронаоѓање на добавувачи/даватели на услуги, водење на информативни разговори со истите со цел констатирање  на достапност на продукти/услуги и услови на продажба.
  • Подготовка, одржување и следење на различни извештаи.
  • Анализање на пазарот за достапност на тековни и идни набавки.
  • Ревидира и оценува спецификации за тековни и идни набавки.
  • Учество во решавање на поплаки од страна на крајните потрошувачи како и добавувачите/давателите на услуги.
  • Одржува добри деловни односи со добавувачите.
  • Ја претставува компанијата во процесите на преговарање по сонов на барањата за набавка.
  • Дејствува како контакт лице помеѓу компанијата и добавувачите/давателите на услуги како и интерно помеѓу одделението и крајните потрошувачи.
  • Организација ,решавање и контрола врз рекламациите кон добавувачите.
  • Jа чува во електронска форма целокупната комуникација со добавувачите ,на компаниските уреди.
  • Ги чува оригиналите ос сите документи согласно позитивните законски прописи, како:
  • Договори, Фактури,Испратници,Царински документи,и се останатот што ќе произлезе од работењето
  • Управување со доверливи и деликатни информации
  • Други работи поврзани со секторот..


Потребни лични особини:

  • Висок степен на одговорност,организираност и професионалност
  • Однесување со највисоки морални стандарди
  • Уредност,прецизност,придржубање на временски рокови-Спремност за тимска работа во динамично опкружување
  • Самоиницијативност и спремност на контуинирано учење и усовршување
  • Силна посветеност кон услугата на клиенти и високо развиен осет за доверливост
  • Одлични вештини за планирање и организација
  • Одлично познавање на локалниот и меѓународниот пазар
  • Одлични преговарачки способности
  • Насоченост кон решавање на проблеми, изнаоѓање на компромисни решенија за компанијата и носење на самостојни одлуки
  • Иновативност, динамичност и посветеност
  • Аналитички вештини и докажано внимание кон детали
  • Ефикасни комуникациски вештини и одлични меѓучовечки вештини
  • Познавање и почитување на организациска структура
  • Способност да работи под притисок
  • Способност да работи на повеќе проекти паралелно


Потребно образование и искуство:

  • Универзитетско образование
  • Најмалку 3-5 години работно искуство во областа
  • Одлично познавање на Англиски Јазик, говор и пишување
  • Одлични компјутерски вештини (Microsoft Office – Excel, Word, Power Point, Outlook)

Нудиме динамична и стимулативна средина, како и професионален предизвик.
Сите заинтересирани кандидати можат да го испратат своето CV.
Ве молиме имајте во предвид дека само избраните кандидати ќе бидат контактирани.

Што нудиме:

  • Одлични услови за работа во средина со амбициозен и професионален тим.
  • Континуирана обука и можност за напредување во компанијата.
  • Работа во една смена , вкупно 40 часа неделно или 8 часа дневно со 30мин пауза.
  • Редовна плата.

Доколку саката да станете дел од нашиот успешен тим, испратете ја Вашата кратка биографија  преку Брза Апликација со назнака : „Референт за набавка“ .

Ве молиме имајте во предвид дека само избраните кандидати ќе бидат контактирани.

Во очекување сме на Вашите апликации!

Тим АгроТехнА

СПОРЕДЕТЕ ЈА ВАШАТА ПЛАТА

Просечната плата во категоријата
Продажба изнесува 22.310 MKD.

Дознај ја платата за посакуваната позиција според твоите квалификации!

Започни

Vrabotuvanje.com.mk користи колачиња (анг. cookies) за да ви овозможи подобро корисничко искуство. Повеќе информации можете да прочитате овде