АгроТехнА ,повеќе од 29 години успешно го продолжува својот раст, со голема почит кон човекот и општеството.
АгроТехнА ги смета своите човечки ресурси за клучен фактор за својот развој, каде посебно се важни вештините и залагањата на поединците, кои го формираат тимот, а се наоѓаат во сите нивоа на хиерархијата.
Нашата цел е да поставуваме долготрајни вредности ,каде што поедниците ќе станат вистински професионалци ,каде што ќе се развивааат заедно со целата Компанија и каде ќе имаат креативен развој на кариерата. Во моментов, имаме потреба од:
Одговара на : Шеф на Набавка
Одговорен за : Артикли за Аутлет производи
Активно учествува во целокупниот процес на набавки, и тоа:
- Организирање, Селектирање на Аутлет производи
- Продажба на Аутлет производи во продавницата, на база на предходно определени услови, под најдобри можни услови , а притоа штитејки ги интересите на компанијата
- Има активно учество во планирањето на продажбата,презентирањето-рекламирањето,понудите како и испораките до коминтентите и крајните купувачи.
- Дава професионална и коректна услуга кон купувачите ,почитувајки ги правилата и процедурите на компанијата
- Дневно го известува директно претпоставениот за важни пазарни информации
- Има активно учество во подготовка на асортиманот на артикли и планот на продажбата, средување на производите,нивно спремање/ средување
- Координација помеѓу одделението и Магацините (магацинското работење)
- Координација помеѓу одделението и Одделот Сервис
- Координација помеѓу одделението и Одделот за Финанси и Сметководство
- Координација помеѓу одделението и барателите на набавка
- Пронаоѓање на нови купувачи ,можности за продажба
- Подготовка, одржување и следење на различни извештаи
- Анализање на пазарот за достапност на тековни и идни набавки
- Учество во решавање на поплаки од страна на крајните потрошувачи
- Одржува добри деловни односи со колегите и купувачите
- Ја претставува компанијата во најдобро можно светло
- Организација ,решавање и контрола врз рекламациите кон добавувачите.
- Jа чува во електронска форма целокупната комуникација на компаниските уреди.
- Ги чува оригиналите ос сите документи согласно позитивните законски прописи,како:
- Договори, Фактури,Испратници,и се останатот што ќе произлезе од работењето
- Управување со доверливи и деликатни информации
- Други работи поврзани со секторот...
Потребни лични особини:
- Висок степен на одговорност,организираност и професионалност
- Однесување со највисоки морални стандарди
- Уредност,прецизност,придржубање на временски рокови
- Спремност за тимска работа во динамично опкружување
- Самоиницијативност и спремност на контуинирано учење и усовршување
- Силна посветеност кон услугата на клиенти и високо развиен осет за доверливост
- Одлични вештини за планирање и организација
- Познавање на локалниот пазар
- Добри преговарачки способности
- Насоченост кон решавање на проблеми, изнаоѓање на компромисни решенија за компанијата и носење на самостојни одлуки
- Иновативност, динамичност и посветеност
- Аналитички вештини и докажано внимание кон детали
- Ефикасни комуникациски вештини и одлични меѓучовечки вештини
- Познавање и почитување на организациска структура
- Способност да работи под притисок
- Способност да работи на повеќе проекти паралелно
Потребно образование и искуство:
- СС образование
- Најмалку 2-5 години работно искуство во областа
- Познавање на Англиски Јазик, говор и пишување -предност
- Компјутерски вештини (Microsoft Office – Excel, Word, Power Point, Outlook)-Предност
Што нудиме:
- Одлични услови за работа во средина со амбициозен и професионален тим.
- Континуирана обука и можност за напредување во компанијата.
- Работа во една смена , вкупно 40 часа неделно или 8 часа дневно со 30мин пауза.
- Редовна плата.
Доколку саката да станете дел од нашиот успешен тим, испратете ја Вашата кратка биографија преку Брза Апликација со назнака : „Продавач за аутлет продажба“ .
Ве молиме имајте во предвид дека само избраните кандидати ќе бидат контактирани.
Во очекување сме на Вашите апликации!
Тим АгроТехнА