Административен асистент
Главни одговорности:
- Комуникација со странски добавувачи и клиенти
- Набавка на материјали од странство
- Царински формалности
- Подготовка на документација за сметководство
- Изработка на договори и нивно архивирање
- Следење на компаниски правила и процедури
- Останата административна поддршка
- Прием и проследување на документи
- Водење на деловодна книга, архивирање на документи
- Набавка на канцелариски материјали
Што бараме:
- Услов за вработување е одлично познавање на англиски јазик – говорен и пишан;
- Минимум 5 години работно искуство на иста или слична работна позиција
- Одлично познавање на работа со MS Office (Word, Excel, Power Point), интернет алатки и сл.
- Поседување возачка дозвола - Б категорија
- Способност за планирање, организирање и извршување на задачи
- Ефикасни комуникациски вештини и одлични меѓучовечки вештини
- Вештини со управување со бази на податоци и чување на документи
- Професионален и позитивен однос
- Способност за работа во динамична работна средина, под притисок и во кратки рокови
Услови што ги нуди компанијата:
- Динамични работни услови во брзорастечка компанија
- Пријатна работна атмосфера
- Плата соодветна на претходно работно искуство
Ве молиме бидете информирани дека само кандидатите селектирани за интервју ке бидат контактирани.
Сите заинтересирани кандидати кои сметаат дека имаат вештини и знаење за оваа позиција, треба да ја испратата својата професионална биографија (CV) преку полето Брза Апликација или да се информираат на тел: 071 322 497.