Основните квалификации и барања кои кандидатот треба да ги исполнува за оваа позиција се:
- Завршено најмалку Високо бразование од областа на информатиката и компјутерските науки;
- Работно искуство на иста или слична позиција од најмалку 1 години;
- Одлични познавања на англиски јазик за континуирана комуникација, пишување и читање;
- Возачка дозвола Б категорија.
Истовремено, кандидатот треба задолжително да ги поседува следните познавања, вештини и квалификации:
- Одлични комуникациски вештини;
- Искуство со ИТ Хелп Деск подршка, мониторирање на системи, решавање и ескалација на проблеми (инциденти);
- Ориентираност кон решавање на проблеми, креативно и критичко размислување;
- Познавање на работа со компјутери и Windows оперативен систем;
- Основно познавање на MSSQL;
- Основно познавање на компјутерски мрежи и сигурност на информациски системи;
- Познавање на .Net, C#, XML ќе се смета за предност.
- Подготвен да учи и да работи со најнова компјутерска технологија;
- Професионален пристап кон работните обврски;
- Ефикасно управување со време, приоритети и почитува рокови;
- Чесност и доверливост;
- Способност за тимска работа;
- Професионален изглед и однесување.
За оваа работна позиција, кандидатот пожелно е да поседува работно искуство, познавање и способности за вршење на дел од следните работните задачи, кои што ќе бидат должност на вработениот ангажиран на горенаведената позиција:
- Одговорен за овозможување на прво ниво на поддршка на крајните корисници и правилно и целосно функционирање на апликативните Хелп Деск системи во Банката;
- Овозможување на аппликативна поддршка во рамки на Апликативните модули во Банката, како и давање на Системска подршка на крајните корисници;
- Организирање и спроведување на поддршка за корисниците во наведените модули;
- Анализирање на можностите за користење на модулите, вршење надзор за правилно користење, утврдување, отстранување неправилности и настанати грешки во работењето на модулите;
- Изготвување упатства, извештаи, мислења и препораки во врска со работењето на Хелп Деск системот ;
- Вршење прием, инсталација и надградба на модулите во соработка со надворешните релевантни страни;
- Учество во проекти за унапредување на споменатите апликативни модули, како и за останати активности и тековни ангажмани во рамките на Дирекцијата.
Доколку сте заинтересирани за позицијата, ве охрабруваме да аплицирате најдоцна до 18.07.2021 година, на следниов е-маил: career@halkbank.mk со назнака: Референца бр. 010/2021 ИТ Специјалист за ИТ Хелп Деск.
За да аплицирате, потребно е да ни го доставите вашето резиме (CV) на англиски јазик со фотографија, мотивациско писмо и препораки. Со доставувањето на вашата апликација потврдувате дека прифаќате вашата апликација и лични податоци да бидат земени во предвид за идните потреби од нови вработувања на Банката.
Во процесот на селекција, само кандидатите кои ќе влезат во потесниот круг ќе бидат контактирани и повикани на тестирање и/или интервју.