Основните квалификации и барања кои кандидатот треба да ги исполнува за оваа позиција се:
- Завршено најмалку Високо образование од областа на информатиката и компјутерските науки;
- Работно искуство на иста или слична позиција од најмалку 2 години;
- Одлични познавања на англиски јазик за континуирана комуникација, пишување и читање;
- Возачка дозвола Б категорија.
Истовремено, кандидатот треба задолжително да ги поседува следните познавања, вештини и квалификации:
Одлични познавања и претходна работа со:
- Дизајн, имплементација, оптимизација и одржување на Windows Active Directory, Domain Name System (DNS), Windows File Server, Windows Server Update Services (WSUS), MS Exchange Server, MS System Center Configuration Manager (SCCM).
- Искуство во дизајн, имплементација и одржување на виртуелни платформи и решенија (VMware ESX, Hyper-V, Oracle-VM);
- Имплементација, администрација, оптимизација, управување и одржување на Windows Server OS (2003/2008/2012/2014/2016/2019...);
- Windows Desktop OS;
- Активно го следи развојот на информациската технологија и негова примена во пракса;
- Професионален пристап кон работните обврски;
- Ефикасно управување со време, приоритети и почитува рокови;
- Чесност и доверливост;
- Одлични комуникациски вештини;
- Ориентираност кон решавање на проблеми, креативно и критичко размислување;
- Способност за тимска работа и
- Професионален изглед и однесување
За оваа работна позиција, кандидатот пожелно е да поседува работно искуство, познавање и способности за вршење на дел од следните работните задачи, кои што ќе бидат должност на вработениот ангажиран на горенаведената позиција:
Одржување и администрирање на следните сервиси на банката:
- Administration of all Windows server and desktop OS
- Administering windows domain controllers and DC structure
- Administering windows file server, WSUS
- Administration of central storage systems
- Administration of Microsoft office package (Installation, configuration & maintenance)
- Виртуелни околини на VMWare и VirtualPC
- Backup system
- DNS/WINS/DHCP концепти
- Инсталација на нови / надградба на постојни сервери и конфигурација на хардвер периферни уреди, нагодувања, директориуми, дисковен простор и.т.н. согласно стандардите и процедурите и оперативните потреби
- Развој и одржување на процедурите за инсталација и конфигурација
- Дневно мониторирање на системите, верификација на интегритетот и достапноста на сиот хардвер, серверски ресурси, системи и клучни процеси, проверка на системските и апликациските логови и верификација на извршувањето на распоредените задачи (scheduled jobs) како на пример бекапи.
- Вршење на дневни бекап операции, осигурувајки дека сите потребни датотечни системи и системски податоци се успешно бекапирани на соодветни медиуми и дека медиумите се рециклираат и праќаат на друга локација соодветно.
- Вршење на редовно архивирање и прочистување на датотеките доколку е потребно
- Создавање, промена и бришење на кориснички налог по барање
- Периодично известување за перформансите со цел поддршка за планирање на капацитетите.
- Вршење на тековно нагодување со цел оптимизација на на перформансите, хардверски надградби и оптимизација на ресурсите согласно побарувањата.
- Конфигурирање на процесорите, меморијата и досковните партиции согласно побарувањата
- Одржување на опремата за мониторирање и одржување на условите во системската сала
- Подршка на колегите во насока исполнување на очекувањата на крајните корисници (клиенти на Банката)
- Следење и евидентирање на дефекти во работата на компјутерската опрема, следење и евидентирање на динамиката на отстранување на дефекти од страна на сервисните организации, контактирање со сервисните организации
- Одржување на функционирањето на работни станици и печатари. Инсталација или преинсталација на оперативни системи на работните станици, како и инсталација и одржување на сите услужни програми кои се потребни на тоа место.
- Да предлага нови идеи и начини за подобрување на работата на Дирекцијата и останати работни задачи кои произлегуваат од самата организациска единица.
Доколку сте заинтересирани за позицијата, ве охрабруваме да аплицирате најдоцна до 18.07.2021 година, на следниов е-маил: career@halkbank.mk со назнака: Референца бр. 011/2021 - ИТ Специјалист - инженер за системска администрација.
За да аплицирате, потребно е да ни го доставите вашето резиме (CV) на англиски јазик со фотографија, мотивациско писмо и препораки. Со доставувањето на вашата апликација потврдувате дека прифаќате вашата апликација и лични податоци да бидат земени во предвид за идните потреби од нови вработувања на Банката.
Во процесот на селекција, само кандидатите кои ќе влезат во потесниот круг ќе бидат контактирани и повикани на тестирање и/или интервју.