МЕНАЏЕР ЗА ФИНАНСИИ
Одговора на: Финансиски Директор
Локација: Рудник САСА, М. Каменица
Менаџерот за финансии во рудник Саса ќе биде одговорен за одржување на сметководствените документи во САСА, со обезбедување на точни и навремени извештаи за крајот на месецот, полугодишни и годишни извештаи. Менаџерот за финансии помага при усогласување на финансиското работење на САСА со Групацијата и е исто така одговорен за дистрибуирање на финансиски извештаи за компанијата, планирање на буџет, проверки и подршка на менаџерскиот тим со давање свое мислење и финансиски совет што ќе им овозможи да ги донесат најдобрите бизнис одлуки за компанијата.
КЛУЧНИ ОДГОВОРНОСТИ:
Менаџерот за финансии ќе одговара на Финансискиот Директор на Саса и ќе биде одговорен но не ограничен на следново:
- Дава подршка при стартешко плнирањеНабљудување на целокупниот работен процес за да обезбеди усогласување со политиките на компанијата и локалните законски и правни барања
- Извршува месечни, квартални и годишни активности за да обезбеди точни завршни сметки и навремена подготовка на финансиските извештаи за компаниите на групацијата.
- Изведува аналитички преглед на финансиски извештаи, тековни анализи, тек на пари, проверки на трошоци и трансакции.
- Учествува во процесот за развивање на буџетот, изведување месечно буџетирање наспроти фактичка споредба.
- Се грижи процесот на известување да ја прикажува финансиската ситуација, вклучувајки ги можностите и ризиците, и дава препораки за активности во неговата/нејзината област на одговорности.
- Дава подршка при советување од страна на даночни консултанти, финансиски ревизори, банки и други групи од интерес, како директно лице за контакт за сите ревизии и инспекции.
- Ги подготвува и им дава подршка на раководителите при анализирање на потенцијални ризици и слабости на процесот.
- Соработува во создавање проценки, статистики презентации за раководители и оние кои донесуваат одлуки.
- Спроведува трошоци, проекти, инвестиции и материјално контролирање на соодветниот оддел или компанијата.
- Анализа и контрола на инвестициите околу усогласеноста со буџетот.
- Анализа и контрола на залихата, плаќања во готово, трошоци поврзани со плати, потрошувачка, контрола на квалитетот и разлики.
- Анализа на компанискиот фактор, оперативни информации и девијации.
КЛУЧНИ КОМПЕТЕНТНОСТИ :
- Интегритет и Доверба – Доверлив, директен и искрен
- Меѓучовечки вештини – Добро се поврзува со други и може лесно да гради односи
- Организирање – Поставува приоритети, развива работен план, го набљудува напредокот кон целите, и ги следи деталите/податоците/информациите/активностите.
- Решавање Проблеми – Гледа подалеку од очигледното за да најде ефективни решенија.
- Насочен кон Резултати – Доверлив на кој може да се сметка за постигнување на постојани резултати.
- Склон кон превземање активност – Ентузијаст.
- Пристапност – Лесен за комуникација, способен да им олесни на другите во комуникацијата
- Тимски играч – Способен да работи добро како дел од интегриран тим
КВАЛИФИКАЦИИ И ПРЕТХОДНИ ИСКУСТВА:
- Универзитетска диплома во Економија, Финансии, Математика и други слични полиња.
- Професионално искуство во контролирање и/или сметководство, минимум 5 години.
- Работа со компјутер (MS Office)
- Способност да комуницира ефективно на сите полиња, со искуство во пишан и усмен англиски и македонски јазик
- Солидно знаење и искуство во употребата на модерни ЕРП решенија. Претходно искуство во имплементирање на/или развивање на ЕРП решенија се смета како предност.
- Познавање на сметководство, трошковни центри, P&L, трошковна анализа.
- Познавање на IFRS, локални стандарди, се смета за предност.
- Професионален Сертификат (ACCA DiplFRS, CPA, CMA) се смета како предност.
Испратете го Вашето CV преку полето Брза Апликација