Vrabotuvanje.com - Административен асистент - Скопје - ИНСТИТУТ ЗА ПАТИШТА ДООЕЛ Велес
Сподели
Tweet
Сподели
Испрати на пријател

Огласот не е активен. Пријавувањето е невозможно.

Административен асистент

Скопје

Рок за пријавување:

  • ИНСТИТУТ ЗА ПАТИШТА ДООЕЛ Велес

Друштвото за проектирање, надзор и инжинеринг ИНСТИТУТ ЗА ПАТИШТА ДООЕЛ Велес е компанија лоцирана во Македонија, чија примарна дејност е проектирање и стручен надзор над изведба на патишта.
 

Административен асистент

 

Идеалниот кандидат би бил високо мотивирана и одговорна личност, ориентирана кон детали и запазување на рокови, и добар тимски играч во тим на млади професионалци.

Опис на работнo место:

  • Поради потреба од административна помош во спроведувањето на тековните и идните проекти, во потрага сме по одговорна личност, ориентирана кон детали, личност која почитува зададени рокови, добар тимски играч и со одлично познавање на Aнглиски јазик (пишан и говорен)


Минимум потребни квалификации:

  • Образование: Минимум ССС или ВСС во областа на економија, право, градежништво или сродни технички науки;
  • Работно искуство: Претходно искуство на слична работна позиција и искуство со работа на проекти финансирани од странски фондови во земјата и познавање на процесот на аплицирање за ваков тип на проекти, ќе се смета за предност;
  • Претходно искуство со FIDIC договори ќе се смета за голема предност;
  • Вештини за управување со проекти, вклучително и спроведување на комплексни проекти во областа на градежништвото;
  • Одлично познавање на Англиски јазик (пишан и говорен) и српски/хрватски јазик;
  • Одлично познавање на Excel и MS Office алатки;
  • Возачка дозвола „Б“ категорија;


Опис на работни задачи:

  • Вашата улога како Административен асистент на проект би била да помогнете во проценка, имплементација, координација, следење и спроведување на дневни активности за тековните проекти. Закажување состаноци, нарачување канцелариски материјали и слични административни канцелариски активности се исто така дел од овој опис на работно место.
  • На дневна основа потребна е подготовка на документи, електронско архивирање и праќање и прием на пратки;
  • Следење на финансиските параметри на договорот и подготвување налози за фактурирање и исплати;
  • Други работи од значење на проектите кои се во тек;

Бенефиции:

  • Плата 30.000 денари;
  • Годишен одмор од 25 работни дена;
Вашата биографија и мотивационо писмо, со задолжително наведување на работната позиција за кој се пријавувате, телефонски контакт и адреса на електронска пошта, можете да ги доставите:
• По електронска пошта на е-маил адресата: info@institut.mk
• По пошта на адреса: ул. Даме Груев бр. 18, Скопје најдоцна до 31.01.2022 година.
Работното време започнува од 08:30 часот до 16:30 часот.

Само кандидатите кои ќе влезат во потесен круг на избор и кои ги исполнуваат бараните услови, ќе бидат повикани на разговор.

СПОРЕДЕТЕ ЈА ВАШАТА ПЛАТА

Просечната плата во категоријата
Административни професии изнесува 20.922 MKD.

Дознај ја платата за посакуваната позиција според твоите квалификации!

Започни

Vrabotuvanje.com.mk користи колачиња (анг. cookies) за да ви овозможи подобро корисничко искуство. Повеќе информации можете да прочитате овде