

ОДГОВОРНОСТИ:
- Пречекување на посетителите на рецепцијата со соодветно објавување;
- Одговорни за картичките за посетители, во согласност со прописите за внатрешна контрола на пристап;
- Примање, сортирање и дистрибуирање дневна пошта/испораки;
- Ажурирање на календарите за состаноци и закажување состаноци;
- Обезбедете поддршка при организирање настани на локацијата;
- Организирање состаноци и генерирање белешки, е-пошта и извештаи;
- Подготовка на сали за состаноци (кафе, вода, закуски);
- Контрола на канцелариски материјали; идентификување и оценка на потребата од нови канцелариски материјали; поставувајте и забрзувајте ги нарачките;
- Вршење други должности на рецепционер, како што се поднесување, фотокопирање, собирање итн.
- Обезбедување правилно функционирање на објектите во однос на инфраструктурата, техничката поддршка и уредноста;
- Поддршка со управување и идентификување на локални даватели на услуги (компанија за чистење, компанија за обезбедување итн.);
- Помагање при подготовка на редовни извештаи;
- Одржување списоци со контакти;
- Обезбедување општа административна поддршка за управувањето со локацијата;
- Преземање одговорност за одржување на канцелариска опрема;
- Извршување други ад-хок задачи доделени од Менаџерот.
ПОТРЕБНИ КВАЛИФИКАЦИИ:
- Работно искуство во претставништво или во соодветна област ќе се смета за предност;
- Познавање на MS Office со експертиза во Microsoft Word, PowerPoint и Excel;
- Професионален став и кодекс на облекување;
- Солидни комуникациски вештини и писмени и вербални на англиски јазик, кој било друг јазик ќе се смета за предност;
- Способност за поставување приоритети, планирање и организирање задачи;
- Способност да се анализираат и ревидираат оперативните практики и процеси за да се подобри ефикасноста;
- Ориентирана кон деталите и удобно работење во канцелариско опкружување со брзо темпо;
- Супериорни организациски вештини и посветеност на навремено завршување на проектите;
- Способност за самостојна работа и во тимска средина;
- Сигурност, флексибилност и лојалност;
- Универзитетската диплома ќе се смета за предност.
НИЕ НУДИМЕ:
- Програми за развој на кариера;
- План за здравствено осигурување;
- Програма за благосостојба;
- Флексибилен распоред и договор со скратено или полно работно време;
- Конкурентни бонуси за плата и учинок;
- Меѓународна и мултикултурна работна средина.