Vrabotuvanje.com - Рецепционер / Административен асистент - Скопје - MAJOREL
Сподели
Tweet
Сподели
Испрати на пријател

Огласот не е активен. Пријавувањето е невозможно.

Рецепционер / Административен асистент

Скопје

Рок за пријавување:

  • MAJOREL


 

ОДГОВОРНОСТИ:

  • Пречекување на посетителите на рецепцијата со соодветно објавување;
  • Одговорни за картичките за посетители, во согласност со прописите за внатрешна контрола на пристап;
  • Примање, сортирање и дистрибуирање дневна пошта/испораки;
  • Ажурирање на календарите за состаноци и закажување состаноци;
  • Обезбедете поддршка при организирање настани на локацијата;
  • Организирање состаноци и генерирање белешки, е-пошта и извештаи;
  • Подготовка на сали за состаноци (кафе, вода, закуски);
  • Контрола на канцелариски материјали; идентификување и оценка на потребата од нови канцелариски материјали; поставувајте и забрзувајте ги нарачките;
  • Вршење други должности на рецепционер, како што се поднесување, фотокопирање, собирање итн.
  • Обезбедување правилно функционирање на објектите во однос на инфраструктурата, техничката поддршка и уредноста;
  • Поддршка со управување и идентификување на локални даватели на услуги (компанија за чистење, компанија за обезбедување итн.);
  • Помагање при подготовка на редовни извештаи;
  • Одржување списоци со контакти;
  • Обезбедување општа административна поддршка за управувањето со локацијата;
  • Преземање одговорност за одржување на канцелариска опрема;
  • Извршување други ад-хок задачи доделени од Менаџерот.​

ПОТРЕБНИ КВАЛИФИКАЦИИ:

  • Работно искуство во претставништво или во соодветна област ќе се смета за предност;
  • Познавање на MS Office со експертиза во Microsoft Word, PowerPoint и Excel;
  • Професионален став и кодекс на облекување;
  • Солидни комуникациски вештини и писмени и вербални на англиски јазик, кој било друг јазик ќе се смета за предност;
  • Способност за поставување приоритети, планирање и организирање задачи;
  • Способност да се анализираат и ревидираат оперативните практики и процеси за да се подобри ефикасноста;
  • Ориентирана кон деталите и удобно работење во канцелариско опкружување со брзо темпо;
  • Супериорни организациски вештини и посветеност на навремено завршување на проектите;
  • Способност за самостојна работа и во тимска средина;
  • Сигурност, флексибилност и лојалност; 
  • Универзитетската диплома ќе се смета за предност.

НИЕ НУДИМЕ:

  • Програми за развој на кариера;
  • План за здравствено осигурување;
  • Програма за благосостојба;
  • Флексибилен распоред и договор со скратено или полно работно време;
  • Конкурентни бонуси за плата и учинок;
  • Меѓународна и мултикултурна работна средина​.

 

СПОРЕДЕТЕ ЈА ВАШАТА ПЛАТА

Просечната плата во категоријата
Административни професии изнесува 20.922 MKD.

Дознај ја платата за посакуваната позиција според твоите квалификации!

Започни

Vrabotuvanje.com.mk користи колачиња (анг. cookies) за да ви овозможи подобро корисничко искуство. Повеќе информации можете да прочитате овде