Работодавачот може да го стопира огласот и пред истекот на рокот за пријавување во случај да добие задоволувачки број на апликации или ако го пронајде соодветниот кандидат од веќе пристигнатите апликации.
Авант Кар
Авант Кар е словенски водечки регионален снабдувач на мобилност како услуга во областа на управување со флота, краткорочни закупи, иновативно споделување на автомобили, брза испорака, изнајмување автомобил со возач. Со широк спектар на услуги, успешно ја следиме мисијата за подобрување на квалитетот на животот на луѓето преку слободна емисија, споделена и поврзана мобилност.
Во исто време воспоставивме истражувачка и развојна група на експерти со интердисциплинарни вештини со што прераснуваме во технолошка компанија чија цел е забрзана транзиција кон одржлива мобилност. Ние ја следиме визијата за чиста, едноставна, ефикасна и одржлива мобилност, што дејствува како платена услуга само во оној момент кога ни е потребна.
АВАНТ КАР има потреба од следната работна позиција
АДМИНИСТРАТОР ВО РЕНТ А КАР
- Меѓународен Аеродром Скопје
- Центар, Скопје
ПОТРЕБНИ КВАЛИФИКАЦИИ:
Завршено високо/средно образование;
Солидно познавање на англиски јазик (говорење и писмена кореспондеција со клиенти), познавање на Албански и германски јазик ќе се смета за предност
Способност да дејствува креативно и по сопствена иницијатива;
Познавање на соодветни алатки и модели потребни за извршување на задачите во рамките на одделот;
Задолжително поседување на категорија Б возачка дозвола.
ОДГОВОРНОСТИ И ЗАДАЧИ:
Издавање на возила со сите потребни информации за корисниците на услугите на Avant Car;
Преглед на дневни резервации и сите специјалитети поврзани со нив (испораки, дополнителни производи, ...) и подготовка за нив;
Преглед на враќањето на возилото од претходниот ден;
Преглед на постојните отворени договори;
Навремено раскинување на сите закупнини;
Подготовка, управување, уредување и архивирање на деловна документација за услугите на Avant
Телефонска, електронска и писмена комуникација со постојните и потенцијалните клиенти на услугите на Авант Кар и со деловни партнери;
Давање објаснувања и информации на постојните и потенцијалните клиенти на услугите на Авант Кар;
Независно решавање на поедноставни поплаки на ниво на нивната работа;
Корисничка поддршка;
Учество во обука и запознавање на работници (почетници) за успешна работа;
Редовно неделно известување до претпоставениот за извршените задачи;
Одговорност за законитоста, етиката и квалитетот на извршената работа;
Извршување на други задачи според усни и / или писмени упатства на претпоставениот и раководството.
ШТО НУДИМЕ:
Превоз од/до работното место.
Компетитивни и редовни месечни примања;
Систем на бонуси;
Редовни тренинзи;
Динамична и пријатна работна атмосфера;
Можост за личен и професионален напредок
Доколку сте заинтересирани Ве покануваме да ни доставите Ваша кратка биографија преку полето "Брза Апликација"!
СПОРЕДЕТЕ ЈА ВАШАТА ПЛАТА
Просечната плата во категоријата Административни професии изнесува 20.922 MKD.
Дознај ја платата за посакуваната позиција според твоите квалификации!